auttakaapa te kokeneemmat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton iskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttamaton iskä

Vieras
hei!
Pakko oli alkaa tänne jo rustaileen, ku en enää jaksa ootella, millo tuo vaimo possahtaa..
viikkoja sil on jo 39, mut mitää suurempia merkkejä synnytyksestä ei oo.- tietty joskus sanoo supistelevan, mut ei kauaa..

On kävelty, saunottu, siivottu, sekstailtu ja kaikkea hullua kokeiltu, mut vauva ei vaan tuu.. mikä hitto tähän vielä auttas?olo alkaa olla jo iha kärsimätön- ei vain mulla, vaan myös vaimolla.

seki viel, et ku paikat on kuulemma jo jonku sentin auki, limatulppa tullu ja mitäs kaikkee.. en edes tiedä kaikkea..
Huh! tässäpä kerrakseen teille purtavaa!

Kiitti teille, jotka vastailette! :headwall:

Ei siihen mikään muu auta ko pitkä pinna. Vauva syntyy ko syntyy, niitä kavereita ei voi hoputtaa :D Voihan olla vauva syntyy jo ensi yönä tai sitte viimeistään kolmen viikon päästä :) Halittele vaimoasi, pidä hyvänä ja nauttikaa viimeisistä kaksinolohetkistä. Onnea matkaan ja suloista vauva-arkea teille kaikille!

kyllä se sieltä syntyy,eipä ole kukaan vielä sinne jäänyt =) malttia vaan.kyllä itsekin tuskailin helmikuussa että tulis jo ja meni 8 päivää yli vaikka mitä tein.kyllähän sitä odottaa malttamattomana sitä lasta,haluais saada käärön syliin....varsinkin kun olo on aika tuskainen lopussa.vaikka nyt mulla on jo ikävä sitä ihanan mahtavaa masua. :'( =) :flower:

Mulla meni rv42 ennenkuin tyttö syntyi. Ei sitä vauvaa voi tosiaan hoputtaa. Syntyy kun syntyy. Kannattaa yrittää nauttia kaksinolohetkistä vielä, vaikka vaikeata se varmasti on!
Ja kun teillä ole mennyt vielä laskettuaikakaan yli niin ei kannata hätäillä.
Mutta tuo limatulpan meneminen kyllä enteilee synnytystä. Itselläni alkoi parin vuorokauden sisällä limatulpan menosta.
Ja olen kuullut, että yleensä limatulpan tulon jälkeen menee vuorokausi tai kaksi niin synnytys alkaa.
Tosin joillaikin voi tulla limatulppa osina.

Mutta kyllä se sieltä syntyy. Onnea teille synnytykseen! :hug:

Äläpä masennu iskä, mutta muistan jonkun täällä palstalla kirjoittaneen, että limatulpan irtoamisesta oli mennyt 2 viikkoa, ennen kuin synnytys alkoi.

Kyllä se sieltä pois tulee aikanaan (viimeistään ennen rippi-ikää) ja sitten onkin teidän kahden elämä "ihan mullin mallin". =)

Samaa täällä tuskailen Meillä lapset yleensä syntyneet etuajassa, joten tätäkin aloin jo hyvissä ajoin oottelemaan. nyt rv. 38+4 eikä vieläkään.. No kokemuksesta tiedän, että synnytys saattaa käynnistyä vaikka jo tunnin päästä, korkeintaan kolmisen viikkoa jäljellä, mikään ei auta, muu kuin odottaminen, ja sehän tässä piinaavan pitkä onkin.. onnea teille synnytykseen ja vauvelin kanssa, kyllä se siitä.

heh,tuttavani on lähtenyt 2kertaa synnärille samalla tavalla:
päivällä miehensä kanssa käyneet kiinalaisessa/vietnamilaisessa ravintolassa syömässä.illalla synnärille ja saman vuorokauden aikan tullut poika molemmilla kerroilla! :heart:
vitsailinkin heille kun itse osotin lasta että pitääkö lähteä vienamilaiseen syömään että alkaisi tapahtumaan ;)

Yhteistyössä