E
erittäin väsynyt äiti
Vieras
Poika 1v3kk on nukkunut koko pienen ikänsä meidän sängyssä, siis perhepedissä (perus jenkkisänky). Nyt jätkä on jo niin iso, että sänky alkaa tosiassaan tulla meille ahtaaksi, eikä mun kasvava raskausmaha asiaa yhtään auta.
Lisäksi poika on kovin levoton nukkuja potkii, ja pyörii.Muut kyllä nukkuu hyvin, mutta MINÄ EN.
Omaan sänkyyn siirto ois siis ajankohtainen, mutta ku se ei tunnu onnistuvan.
Olemme kokeilleet lastensänky ns. sivuvaununa, mutta poika punkee ihtesä viereen koko ajan. Pinnistä sivuvaununa olemme kokeilleet myös, mutta yöllä kun poika heräilee alkaa taas tuntien tuttishow (viime yönä meni 3 tuntia kunnes kyllästyimme ja otimme hänet viereen), jonka aikana poika virkistyy ja menee monta tuntia ennen kuin nukahtaa. sama juttu, jos pinniksen laittaa eri huoneeseen.
Nukahtaa kyylä, mutta yöllä herätessään EI HALUA jäädä nukkumaan.
Sit vielä asioita jotka osaltaan vaikeuttavat tilannetta.
-sänkyyn ei oiken voi lisätä eism ysikymppistä jatkoksi koska kyseesä jenkkisänky
-poika ei osaa vielä tulla kivuttomasti alas tavallisesta sängystä
-toinen lapsi tulossa, joka siis vuorostaan saa paikkansa meidän parisängystä
-olisi hyvä tehdä tuo siirto mahd. pian, ettei poika luule että tuleva vauva vie hänen paikkaansa syksyllä "saapuessaan"
AUTTAKAA MUA KEHITTÄMÄÄN JOKIN TOIMIVA STRATEGIA TÄHÄN HOMMAAN?
Lisäksi poika on kovin levoton nukkuja potkii, ja pyörii.Muut kyllä nukkuu hyvin, mutta MINÄ EN.
Omaan sänkyyn siirto ois siis ajankohtainen, mutta ku se ei tunnu onnistuvan.
Olemme kokeilleet lastensänky ns. sivuvaununa, mutta poika punkee ihtesä viereen koko ajan. Pinnistä sivuvaununa olemme kokeilleet myös, mutta yöllä kun poika heräilee alkaa taas tuntien tuttishow (viime yönä meni 3 tuntia kunnes kyllästyimme ja otimme hänet viereen), jonka aikana poika virkistyy ja menee monta tuntia ennen kuin nukahtaa. sama juttu, jos pinniksen laittaa eri huoneeseen.
Nukahtaa kyylä, mutta yöllä herätessään EI HALUA jäädä nukkumaan.
Sit vielä asioita jotka osaltaan vaikeuttavat tilannetta.
-sänkyyn ei oiken voi lisätä eism ysikymppistä jatkoksi koska kyseesä jenkkisänky
-poika ei osaa vielä tulla kivuttomasti alas tavallisesta sängystä
-toinen lapsi tulossa, joka siis vuorostaan saa paikkansa meidän parisängystä
-olisi hyvä tehdä tuo siirto mahd. pian, ettei poika luule että tuleva vauva vie hänen paikkaansa syksyllä "saapuessaan"
AUTTAKAA MUA KEHITTÄMÄÄN JOKIN TOIMIVA STRATEGIA TÄHÄN HOMMAAN?