auttakaahan tietokone ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kun joku helvetin mulkero asshole laitto linkin tuohon mun yhteen ketjuun ja pitihän mun tietty katsoa mikä se linkki oli. No se oli ilmeisesti joku viruspaska ja mä en saanut sitä suljettua. Nyt mun tarvis poistaa se tuolta sivuhistoriasta mutta en tiedä miten.

Ja toinen juttu: mulla on aina just tämä ikkuna (jossa siis kirjoitan viestiä) ollut vasemmassa ylälaidassa. Nyt se siirtyi oikeaan alalaitaan ja se häiritsee mua.

Ja aloitussivu tulee vaan puolikkaana, pitää klikata se isommaksi.

Pystyykö jotain tekeämään muuta kuin kiroamaan tuota kusipäistä linkin laittajaa ja omaa tyhmyyttään kun meni linkin katsomaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs jos klikkaat kaikki pois?

Siis miten? Mä olen oikeesti ihan avuton tietokoneiden kanssa. peukalo keskellä kämmentä. Ja mieluummin kuitenkin siivoaisin itse jälkeni kuin tunnustan miehelle tyhmyyteni (siis että menin idioottina avaamaan linkin) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Siis miten? Mä olen oikeesti ihan avuton tietokoneiden kanssa. peukalo keskellä kämmentä. Ja mieluummin kuitenkin siivoaisin itse jälkeni kuin tunnustan miehelle tyhmyyteni (siis että menin idioottina avaamaan linkin) :ashamed:

Ei tuossa ole mitään hävettävää, itsekkin joskus aukoo semmoisia linkkejä joista tulee pahuuksia..

Joskus nuo on niin hyvin naamioitu että..

Siis ajattelin että rukseista kaikki pois.
Mikä linkki muuten oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:

Ei tuossa ole mitään hävettävää, itsekkin joskus aukoo semmoisia linkkejä joista tulee pahuuksia..

Joskus nuo on niin hyvin naamioitu että..

No tuo ei ollut edes naamioitu. Olis totisesti pitänyt ymmärtää olla katsomatta. Ihan omaa tyhmyyttäni ja hemmetin noloa :ashamed: .

Mikä selain käytössä? IE vaiko firefox? Sulje ikkunat (tarpeelliset sivut bookmarkaten). Avaa selain uudestaan (ensin suljettuasi sen siis kokonaan). Seuraavaksi klikkaa se ikkuna isoksi kuten halusit, ja sitten sulje se. Nyt sen pitäisi siitä eespäin aueta isona suoraan.

Sama juttu sen kirjoitusikkunan kanssa. Kun saat sen auki, niin raahaa se hiirellä haluamaasi paikkaan ja kirjoita mitä olitkaan kirjoittamassa. Painettuasi "lähetä" pitäisi sen ikkunan aueta aina siihen missä se viimeisenä oli.

Tämä näin näkemättä asiaa tulisi mieleen tehdä.

Siis ajattelin että rukseista kaikki pois.
Mikä linkki muuten oli?

Ei mulla ole mitään rukseja. Voin vaan avata jonkun linkin ja sit hiiren oikealla valita "poista". Mutta tuota ei pysty poistamaan. Se vaan ilkkuu ja vilkkuu näytössä.

Se linkki on joku koodari.org/def.html

Siinä pyöritetään "helikopteria" samalla kun naidaan anaaliin ja laskuri laskee montako heilahdusta kertyy :headwall:

http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=sivuhistoria&searchoptions=2

Tuolla jotain sivuhistoriasta.Siinäkään minä en osaa auttaa..

Kiitos linkistä :flower: . Nyt on tosin kaikki sivuhistoriat poistettu, mutta parempi niin. Mietin vaan kun poikakin käyttää tätä konetta...

Alkuperäinen kirjoittaja ilaril:
Mikä selain käytössä? IE vaiko firefox? Sulje ikkunat (tarpeelliset sivut bookmarkaten). Avaa selain uudestaan (ensin suljettuasi sen siis kokonaan). Seuraavaksi klikkaa se ikkuna isoksi kuten halusit, ja sitten sulje se. Nyt sen pitäisi siitä eespäin aueta isona suoraan.

Sama juttu sen kirjoitusikkunan kanssa. Kun saat sen auki, niin raahaa se hiirellä haluamaasi paikkaan ja kirjoita mitä olitkaan kirjoittamassa. Painettuasi "lähetä" pitäisi sen ikkunan aueta aina siihen missä se viimeisenä oli.

Tämä näin näkemättä asiaa tulisi mieleen tehdä.

Firefox on käytössä. Mutta muu meni ohi niin että viuhahti :ashamed: . No mutta sivuhistoria on nyt poistettu....kiitos avusta kuitenkin :flower:

Yhteistyössä