auttakaahan nyt mua ko en tajua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo mikä tollo vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo mikä tollo vai?

Vieras
nonni, elikkä wc:n loisteputki pitäs vaihtaa ja en saa sitä saamarin lampun"suojaa" irti ja hermot mennee!! miten voiki olla niin vaikiasti irrotettavissa tai sitte oon vaan pöljä.
ossaisko joku selittää (mahd yksinkertaisesti) että miten saan sen mokoman irti rikkomatta sitä sen tuhannen säpäleiksi?! siihen tuli jo halkeama................. ei mulla vielä kyllä lamppuakaan oo, vaan pitäis tarkistaa että mimmonen siihen tulis hankkia.

En oo sitte ihan kädetön nainen by the way, kyllä onnistuu lampun vaihdot ja sälekaihtimien laitot ja muut hommat mutta tuo yks lampunsuoja nyt vaan ei tottele mua :D

tarkistin, ja ei oo ruuveja lampussa. näyttäs olevan juurikin sellainen mitä pitäs hivvuuttaa sivulle ja siittä jotenki saaha pois. MUTTA, kun yritän sitä ottaa irti nii halkeaa vaan enemmän! :D pittääkö mun vaan lyyä se säpäleiksi? ompahan ainaki kirkasta ku uuen lampun saa paikalleen........

en ole yh, mies reissussa. kyllähä se mies nuo hommat tekkee ko vaa viitsii ja oon sen tuhannen kerran siittä muistuttanu. parempi ko rupiaa ite hommiin nii tapahtuuki jotaki täällä talossa ;)

no ei se jumalauta lähe. kyllä nyt ärsyttää ko en saa sitä ite pois! :D pittää vissii sitte oottaa että ukko tullee kotia ja saa sen suojan irti ko vaan kattoo sitä...... mää oon ihan varma että siinä on joku todella yksinkertane juttu jota en vaan tajua tai sitte se on jumissa. toivotaan niin ;) heh

Yhteistyössä