AUTTAKAAA !!!!

  • Viestiketjun aloittaja juurinäin
  • Ensimmäinen viesti
juurinäin
Kertokaa mitä tehdä kun rakastaa miestään ylikaiken ja silti koko ajan tietää, että hän ei pelaa rehellistä peliä ja jopa jäännyt siitä kiinni ? Ei vaan enää tässä kauheesti jaksais yli määräistä stressiä muutenkin rv 38+3 ja siitä jo stressaan, ja sitten tämä 'unelma isä' törttöilee kokoajan?
 
juurinäin
Niin sitä olen miettinyt mutta mielestäni lapsella kuuluu olla isä ja äiti ? Olen varmasti vain liian kiltti tai IDIOOTTI jäämään tähän suhteeseen tiedän myös että mies petti mua jopa entisen parhaan ystäväni kanssa...
 
juurinäin
Niin kyllä se nyt vaan on sellasta kun sä jotain rakastat??? Ja tää ei ollu näin tämmöstä kun en vielä raskaaksi ollut tullut, nyt tää helvetti alkaaki vasta ku laps on tuloillaan...
 
juurinäin
Niin, no Kaippa te olette oikeessa, en tiedä vaan onko mulla sydäntä pakata sen kamoja ja heittää ulos ? :eek: Tänäänkin sano että on töissä (on siis palomies sairaankuljettaja työvuorot 12h paloauto 12h ambulanssi) ihmettelenpä vaan kun oli toissa päivänäkin , ja pitäis aina olla 2vrk vapaat 24h työpäivän jälkeen ??
 
ällä
Kyllä sillä lapsella isä ja äiti voi olla erosta huolimatta, vaikkei ehkä saman katon alla. Se lienee kuitenki parempi ratkaisu lapselle kuin joutua keskelle vanhempien riitelyä.

Mä en kuitenkaan nyt tuossa tilanteessa lähtis antamaan miehelle kenkää. En tiedä, onko eka lapsesi kyseessä, mutta elämä tulee muuttumaan niin radikaalisti, että just nyt ei ehkä ole hyvä sauma, jos kerran näinkin pitkään olet sinnitellyt sen miehen kanssa. Toki vakava keskustelu vois olla paikallaan - istukaa alas ja kysy, että mitä sen mielestä teidän suhteesta puuttuu ja miksi pettää, ja haluaisiko tai aikooko edes lopettaa sitä pettämistä. Keskity kuitenkin täysillä siihen ihanaiseen vauveliin, joka sinulle on lahjoitettu! Hän ansaitsee äidiltään kaiken mahdollisen huomion, se on se prioriteettisi kuitenkin. Mutta jos se miehen käytös ei ala vähitellen muuttumaan, niin et tarvi sellaista miestä. Saat paremman. Mutta rankkaa se tulee olemaan pienen vauvan kanssa kahdestaan, että älä nyt ehkä vielä tee mitään kovin radikaalia, tässä vaiheessa..

Tsemppiä tosi paljon. Hyvä, että selvästi ajattelet asioita vauvan edun kannalta!
 
eräs henkilö
Alkuperäinen kirjoittaja juurinäin:
Niin, no Kaippa te olette oikeessa, en tiedä vaan onko mulla sydäntä pakata sen kamoja ja heittää ulos ? :eek: Tänäänkin sano että on töissä (on siis palomies sairaankuljettaja työvuorot 12h paloauto 12h ambulanssi) ihmettelenpä vaan kun oli toissa päivänäkin , ja pitäis aina olla 2vrk vapaat 24h työpäivän jälkeen ??
Onkohan miehes se sama palomies/ambulanssikuski joka on vuosia jo vongannut naisia eri nettisivustoilla? Kertoo meinaan aina ensimmäiseks ton ammattinsa ku luulee saavansa sillä naisia, ja on aika tosi ällöttävän oloinen ainakin viestien perusteella..

Vaikka ei oliskaan kyseessä sama ukko, niin yksipuolinen rakkaus on kamalan kuluttavaa, suosittelisin luopumaan hyvän sään aikana. Koska selvästikään miehes ei sua kovin paljoa rakasta jos kerran pettää useammankin kanssa.
 
juurinäin
Niin tottakai lapsen hyvin vointi on minulle kaikki kaikessa, mulle on sama omallatavallaan mitä mies tekee kuhan huolehtii lapsestaan yhtä innokkaasti kun sen alullekkin laittoi... ;/ En vain tiedä äijä osaa niin hyvin puhua aina itsensä, ja tiedän onhan kaikki naiset lääpällään pelastajiin, mutta TÄSTÄ MIEHESTÄ TULEE ISÄ JA HÄN ON KIHLOISSA, ja kyllä ensimmäinen lapsi on tulossa... En tiedä sitten onko tää jotain 20v poukkoilua että pitää kokeilla kaikkea, mutta että nytten? Kun mä tarvitsisin kaiken tuen ja turvan häneltä muutenkaan en näe työsä puolesta häntä paljoa niin vielä kaikki vapaa ajatki viettää jossain muualla... -.-
 
juurinäin
no ette kirjaimellisesti mitään ajattelin että onko kellään mitään fiksua tähän ? Ite pää muutenkin sekaisin... En tiedä vaikka oliski sama ukko, kyllähän se mullekkin ensin sitä mainosti että opiskelee PELASTAJAKISI-.-
 
ällä
Oletteko siis parikymppisiä molemmat? Kuinkas kauan ootte ollu yhdessä? Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi kysyn.

Olisko sulla jotain läheisiä muita, siskoa tai äitiä, joka vois olla sun tukena lapsen synnyttyä jne?
 
ällä
..ja mies on tähän saakka, siis raskauteen asti ollut uskollinen? Tai ainakin uskot niin? Jos niin on, vaikuttais vähän, että hän on alkanu panikoimaan tätä elämänmuutostanne ja haikailemaan jotain muuta "vielä kun voi" vaikkei enää voiskaan... Jos tää sellainen tilanne on, uskon, että sen vois vielä fiksata...keskustelulla.. Kerro miltä susta tuntuu kun se pettää ja kysy, että mitä siltä puuttuu. Hyvä, että sinulla riittäis ymmärrystä korjata tilanne, mutta jos toi homma jatkuu, ni se on sitte siinä, heitä se mies pihalle. Kenenkään naisen (tai miehen) ei pidä jäädä sellaseen suhteeseen. Ellei se sitten mene parisuhteen pelisääntöjen mukaisesti => molemmille samat "oikeudet".
 
JUURINÄIN
nO ENPÄ tiedä enään mitä tää on -.-' tuli ukko äske vasta kotiin "rankka duunivuoro" oli ollut, ja kuulma kohta lähtee duunikavereiden kaa kaljalle -.-' ? sanoin sille tossa aamulla, että tiedän kaiken ja se nyt vaan tossa selitteli että mitään ei tekis mulle ja vauvalle pahasti -.-' en oikeesti jaksa enää....
 
JUURINÄIN
nO ENPÄ tiedä enään mitä tää on -.-' tuli ukko äske vasta kotiin "rankka duunivuoro" oli ollut, ja kuulma kohta lähtee duunikavereiden kaa kaljalle -.-' ? sanoin sille tossa aamulla, että tiedän kaiken ja se nyt vaan tossa selitteli että mitään ei tekis mulle ja vauvalle pahasti -.-' en oikeesti jaksa enää....
 
vieras
voi teitä. Miksi aloitte noin nuorina leikkiä kotia?
Sä luulet sitä tosi rakkaudeksi, koska se on sun eka.
TOSI rakkaus on toisen kunnioittamista, ja sitähän sun miehesi (pojankloppisi) ei tee.

YKSIN vastasyntyneen kanssa on TOSI, siis tositositosi TOSI rankkaa. Vauvaa tekemään tarvitaan kaksi, ja sitä hoitamaan tarvitaan kaksi. Ihan vain siksi, että pysty valvomaan 24/7. (Kaikki vauvat ei suinkaan nuku 18h/vrk, vaikka oppikirjoissa väitetään.)

Voi olla, että kun vauva sntyy, mies ihastuu siihen tyystin ja alkaa järkeväksi.
 

Yhteistyössä