AUTTAKAA!!

tyttö nyt n.1v6kkja nyt 3 yönä nyt heränny ja itkee hirveesti ja en tiedä näkeekö sit pahaa unta vai mikä??ja se saattaa herätä parin tunnin välein..vai olisko hampaita tulossa??voiko se pahaa unta olla kun muuten aina nukkunut yöt tosi hyvin ja nyt sit peräkkäisinä öinä alkanut tulla... :(

marcon äiti
Meillâ on ollut tuota 'monta-kertaa-yössään- heräilyä' aina kun hampaita on tullut. Yleensâ rauhoittuu pian, tutti on meillâ vielâ.
Oli myös kausi ettâ herasi ja huusi ihan täysillä, ja meni jopa puoli tuntia ettâ nukahti uudelleen. Olisko ollut se uusien taitojen oppiminen silloin.
Poika nyt siis 1v3kk. :flower:

Miili harmaana
Meillä oli muutama hyvä yö, ihanaa!!! Sit alko just tollaset yöhuudot ja viimeyönäkin valvottiin tunti ja sit pienet heräilyt päälle. Hampaita voi olla tulossa, meillä ei pitäis korvatuhehdusta olla kun just haettiin silmätipparesepti ja samalla katottiin korvat. Mä luulen et se on jotain turvattomuutta, viimeyönä lopulta otin viereen ja sit nukku hyvin.
Mun laps on 1 v ja 4 kk ja tosiaan muutama yö meni ilman heräilyjä, mut nää on uudenlaisia heräilyjä ja itkuja.

Meillä poika reilu 1v2kk ja jonkin aikaa on myös heräillyt öisin noin 3 kertaa itkemään ja päiväunetkin ovat todella rikkonaiset.Ennen nukkui todella hyvin.Ensimmäiset poskihampaat ovat tulossa,hiukan ovat jo ientä rikkoneet.Olen siis syyttänyt noita hampaita,mutta hiukan kuitenkin välillä mietityttää tuo korvatulehduskin...voiko olla korvatulehdus vaikkei olisi ollut mitään nuhaa tms.? Poika on päivisin oma iloinen ja pirteä itsensä ja syö hyvin,nukkuminen vain on niin pätkittäistä,että äitiä tuppaa jo väsyttämään :/ Kaippa se hampaista johtuu ja kun nuo kaksi poskihammasta ovat puhjenneet,niin alhaalla pullottaa myös ekat poskihampaat niin paljon,että kai ne tähän samaan syssyyn sitte änkeevät ulos.Jospa sitä sitte joskus taas sais nukkua :p

Yhteistyössä