auttakaa!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä mitään parisuhdetta etsikään. Vastasin vain siihen etteikö yh:lla olisi vientiä. Ettäkö olisimme "markkinoilla" jotenkin huonompaa saalista. Minä en nimittäin usko siihen ollenkaan. Ihmisestä se on kiinni millainen on menekki eikä niinkään siitä onko lapsia tullut jo tehtyä vai ei. Minä en ainakaanole huomannut mitään eroa ennen ja jälkeen lapsen saannin että se olisi jotenkin vaikuttanut siihen ettenkö "saisi" miestä itselleni, jos vain haluaisin. Tai eihän sitä tiedä minä vuonna muutan mieleni, mutta ainakin nyt olen täysin tyytyväinen elämääni kahdestaan lapsen kanssa. Työt, kotityöt, harrastukset, ystävät, lapsen kasvatus... siinä on minulle tarpeeksi ja elämäni on ollellistanäin, enkä hae mitään marttyyrin kruunua :)

Jotkut miehet on vaan niin hölmöjä ettei tajua ajatella sitä lasta kun alkaa äidin kanssa seukkailla.Kyllähän se on alussa mukavaa vaihtelua poikamieselämään kattella pientä taaperoa mutta totuus voi olla liian rankka loppujen lopuksi.Jotkut ajattelee vaan itteensä ja on todella vastuuttomia.Kannattaa kyllä keskustella vakavasti ja kuunnella myös miehen mielipide (jos hän suvaitsee sellaisen antaa) asioihin. Jos ei muutosta ala tapahtua nii kenkää vaan!Oot ansainnut parempaa!

Yhteistyössä