auttakaa

• Viestiketjun aloittaja annu
  • Ensimmäinen viesti
annu
Auttakaa... Eilen löysin ulommasta häpyhuulesta, sisäpinnalta mutta iholta kuitenkin, pienen näpyn joka on ihan kauhean arka. Nyt häpyhuulia kirvelee koko matkalta, lähinnä juuri siitä iho-limakalvo-rajasta ja näkyy punoittavan myös. Tunne on oikeastaan sama kuin rohtuneet huulet, siis suuta ympäröivien. En ole ollut yhdynnässä kertaakaan edellisen seurustelusuhteen lopetettuani, eli yli puoleen vuoteen. Hiivankin luulisin tunnistavani kun se on minulla pari kertaa ollut. Mistähän ihmeestä nyt on kyse? Joku sukupuolitautiko joka ilmoittaa itsestään vasta nyt?? Tuntuu vaikealta uskoa, koska esim. genitaaliherpes oireilee ensi kerran suht. lyhyen ajan sisään kun on tartunnan saanut eikä minulla silloin kauan aikaa sitten ollut mitään oireita, ainoastaan virtsatieinfektio heti ekan yhdynnän jälkeen ko. miehen kanssa.

Pelottaa ja itkettää ihan hirveästi, joten pyydän asiallisia vastauksia.. Jos joku haluaa itkettää mua lisää niin se onnistuu helposti sättimällä :( Olen nyt niin säälittävä raunio, ja katunut suojaamatonta seksiä niin paljon, etten kestä mitään lisälastia... Suurkiitos jos joku vaivautuu auttamaan.

No
Osta nyt ensihätään hiivalääkettä (Canestenia) ja kokelie sitä. Pelkkä Bepanthenkin auttaa, samoin Elisabeth Ardenin Eight Hour Cream, jos kyse ei ole hiivasta eikä sukupuolitaudista. Kaikesta huolimatta oireesi kuulostavat minusta hiivalta.

Yhteistyössä