Auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rikki"

Vieras
Miehen kanssa ollut ongelmia jo hyvin pitkään. Hän saa raivokohtauksia, on työtön, eikä sitoudu yhtään mihinkään. Kotiin tullessaan minä ainakin aistin seksuaalisen pakon, koska hän tarvitsisi orgasmin 3 kertaa vuorokaudessa. Itse olen kuitenkin ollut tosi väsynyt ja kyynelet silmissä tuo on onnistunut.

Mies on mustasukkainen. Minä hymyilen liikaa kassoille, mulla on liian likainen ja pimeä menneisyys ja pyöritän kaksoiselämää hänen poissaollessaan, joten hän ei koskaan kerro koska tulee ja menee. Todella vähän on kotona ollutkaan.

Olen pelännyt häntä pitkään ja koska syy IHAN kaikkeen hänen häiriökäytökseensä on minussa, olen masentunut syvästi, yrittänyt muuttua, mutta tilanne ei. Olen hakenut apua, mutta sitäkin saan aika harvoin, koska tukiverkko on nolla, eikä lastenhoitoapua ole noiksi hetkiksi ollut. Mies on sanonut, että saisin työntää psykologiaikani sinne, missä aurinko ei paista ja tietenkin hän tällaisen sairaan lumpun kanssa on sairastunut itsekin.

Viime vuosina raha-asiat ovat hänellä olleet rempallaan. Minä olen hoitanut jokaikisen kotiin, lapsiin ja elämään liittyvän kulun. Hän on kerännyt tahollaan velkaa ulosottoon ja nämä ovat asioita, joista hän ei puhu. Olen joutunut kotihoidontukiajalle vuosia säästämistäni rahoista antamaan hänelle yli 10 000e, jotka hän on luvannut maksaa takaisin. Lainoista ei kuitenkaan saa puhua, koska se on vittuilua. Hän on myös kuulema joutunut työttömäksi minun takiani, joten mun pitääkin antaa hänelle hyvitykseksi rahaa.

Nyt hän on sitten ollut poissa jo pitempään. Hän on soitellut mulle baarista yöllä ja kertonut, ettei viisari värähdä kenenkään kohdalla, että ehkä minä kelpaisinkin hänelle sittenkin, vaikka olen niin diktaattori ja itsevaltias, traumatisoitunut mustaleski pikkuäiti. En saa pahoittaa mieltäni, en saa kysyä, onko hän vakavissaan etsimässä uutta elämää naisen kanssa, joka tekisi hänestä onnellisen. Haluaisin tietää, missä hän menee, mutta se ei minulle kuulu.

Kaikki aivan varmasti tämän luettuaan ihmettelevät, että mitä täältä kyselen, tämähän on selvä peli. Olen kuitenkin elänyt tätä elämää jo vuosia ja sokeutunut kaikelle mikä on normaalia ja mikä ei. Mies huutaa todella paljon ja hänellä on minuun valtava voima. Hänessä on silloin tällöin pieni kiltteys olemassa ja odotan kai sitten sitä. Kuitenkin varoitusmerkkejä kaikesta pahasta on ollut oikeastaan olemassa aina, mutta hän selitteli ne aina parhain päin ja minun syykseni. Kaikki on pahentunut vuosi vuodelta ja on jo todella ahdistavaa ja pelottavaa.

Haluaisin päästä tästä kaikesta irti. Haluaisin lakata toivomasta. Haluaisin antaa miehen ajatella mitä haluaa, enkä ikuisesti todistella, kuinka uskollinen olen katkaisemalla kaikki sosiaaliset suhteet yms., koska ei se edes mitään auta. Mustasukkainen näkee pettämistä kaikkialla. Haluaisin lopettaa pelkäämästä, että mies olisi mulle vihainen, vaikka parhaani olen aina yrittänyt, koska hän on vihainen joka tapauksessa. Haluaisin oppia pitämään omista rajoistani kiinni syyllistymättä, jos minua haukutaan itsekkääksi diktaattoriksi (esim. en halua, että kotona huudetaan, enkä halua kasvattaa lapsiakaan sellaisiksi, että saa raivota, jos joku toinen on "idiootti").

Osaisiko kukaan auttaa? Tukiverkostoakaan ei ole :/

jaksuja sinulle!

kyllä sinun kannattaa nyt hakea apua itsellesi, ihan mistä vain mistä sitä voisi saada! turvakoti on hyvä, myös neuvolassa ja lääkärissä voi avautua. voisiko sinun vanhempasi auttaa sinua?

Sinne olen ollut yhteydessä jo. Tiedän, että Helsingissä on avopalveluitakin turvakodissa ja siellä voi käydä juttelemassa, mutta meillä ei tällaista ole. Itse minun täytyisi osata ja jaksaa tehdä se päätös ja pitää siitä kiinni, että tämä ei todellakaan saa jatkua enää. Olen vain sitten jotenkin niin hänen armoillaan ja hän osaa vedellä oikeista naruista, satuttaa oikesta asioista, että minä olen aina se, joka suostuu kaikkeen kohteluun ja anelee anteeksi.

Narsistin kanssa olet elämäsi jakanut! Hae tietoa esim. Narsistien uhrien tuki ryn sivuilta! Yhteydenotto turvakotiin ja alat suunnittelemaan poismuuttoa miehen luota välittömästi! Edessäsi on pitkä tie mutta lopulta huomaat että ratkaisu oli oikea!

Lääkärissä avauduin jo kaksi vuotta sitten ja pääsin sitä kautta pskiatriselle polille psykologin kanssa hoitosuhteeseen.
Läheisiä minulla ei enää ole ja muutama läheinen ystävä ovat kaukana sekä yksi sitä mieltä, että mies on kuitenkin hyvä ja mun pitäisi odottaa vain, että vaikea vaihe menee ohi, joustaa ja ymmärtää. Sitä olen niin kovasti yrittänytkin. Kaikki menee kuitenkin vain huonommaksi.

olen itse ollut lasten kanssa turvakodissa ja tiedän että sitä kautta saa hyvin apua! joten eikö sinulla ole oikeus lähimpään turvakotiin. sosiaalitoimistoon suosittelen myös olemaan yhteydessä.. koska tuossa on kyse myös lasten hyvinvoinnista ja tilanne ei voi jatkua noin.

Nostelen nyt, kun on niin huono olo ja ahdistaa. Mies laittoi illalla viestiä, että aikoo mennä lepuuttamaan hermojaan (baariin) ja toivoi saavansa oikeaa naistakin ekaa kertaa vuosiin, kun mä olen niin huono.

Mies pakenee omaa ahdistustaan ja masennustaan seksin tuomaan hyvänolon tunteeseen.
Kumpa löytyisi jokin muukin kanava miehelle, jotta tuo ahdistus ja masennus helpottaisivat ja sitä kautta muidenkin perheessä olijoiden elämä helpottaisi.

Taas tätä narsisti-paskaa. Kiva jaella diagnooseja netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23597885:
Vaihdata aikasi kuluksi vaikka lukot tai lähde lasten kanssa sillä aikaa pois, mitään puhumatta ja ilmoittamatta- sinne turvakotiin.

Hehheh. Lukot vaan vaihtoon, asukkaallahan ei lain mukaan mitään oikeuksia ole.

Näin ainakin varmasti on. Eilen jouduin puhumaan hänen kanssaan tuntitolkulla puhelimessa rauhoittaakseni häntä. Lapsia oli todella vaikeaa hoitaa siinä samalla ja hän kiihtyi aina, jos piti niitä hoidella, koska silloin olen oikeasti vain panemassa jotain miestä, joka mulla täällä piileskelee. Viimein sain puhelun lopetettua ja miehen vähän rauhoittumaan, kun jaksoin auttaa puhelinseksissä. Mulla siitäkin tulee jotenkin tosi paha olla, koska inhoan koko touhua sydämeni pohjasta, enkä haluaisi intiimiä kanssakäymistä miehen kanssa millään tasolla niin kauan kun hän on huutava ja pelottava.
Mutta mies puhui, että kunhan antaisin hänelle kunnon seksiä ja antaisin hänen nauttia, niin kaikki olisi niin hyvin. Mä olen päivät, viikot ja kuukaudet lasten kanssa yksin. Kauppareissut, kerhot, harrastukset, kodinhoidon, ruoanlaiton, talon hoidon, auton katsastukset, renkaanvaihdot, sairastamiset, raha-asiat, vakuutukset, pankkiasiat ihan kaikki aina yksin, sitten mies tulee paikalle, pitäisi antaa hyvää seksiä ja sitten hän ehkä auttaisi minua, jos en kyselisi, vaatisi ja painostaisi. En ole mielestäni sitä tehnytkään, vaan rukoillut, että hän tekisi mulle paperin, johon laittaisi, jaksaako hän ylipäätään antaa tälle perheelle mitään...

Otapa nyt hyvä nainen järki käteen ja lähde lastesi kanssa sinne turvakotiin heti!

Tuo mies on sairas ja käyttää mennen, tullen ja palatessa sinua hyväkseen. Kenenkään ei pidä alistua moiseen elämään. Sinä pärjäät yksin lastesi kanssa tulevaisuudessakin, joten nyt lähdet sieltä, etkä enää vatvo asiaa!!

Sitten on turha itkeä, jos sinulle tai lapsille tapahtuu jotain, mutta nyt pääsisit vielä ehjänä lähtemään ja suunnittelemaan ammattiauttajien kanssa uutta ja turvallista elämää.

Voimia ja onnea matkaan!

Liian pitkälle mennyttä koko homma. Sun mies pitäis saada hoitoon ja äkkiä..mutta sehän se että miten? Mutta kyllä sun pitäis päästä pois ainaki vähäksi aikaa. Oon varmaan jotenki kummallinen kun jotenki toisaalta ymmärrän sun miestäs. Se on oikeasti sairas mieleltään, mutta siitäki voi parantua. Tietty siinä on se että jaksatko enää yrittää sen kanssa, tai odottaa että tulee taas kuntoon. Ilman ulkopuolisen apua tuosta ei kuitenkaan tuu mitään.

Minäkin ymmärrän miestä ja uskon, että siellä on sisällä sellainen kiltti ja rauhallinen, välittävä mies.
Asetin kaksi vuotta sitten ehdon, että en jaksa jatkaa, jos emme molemmat hae apua. Minä hain ja hän on aina keksinyt tekosyitä, miksi ei voi hakea. Minulta alkaa toivo hiipua, ettei hän tule sitä hakemaankaan. Helpompi on kuitenkin syyllistää kaikki muu ja muut kuin ottaa yhtään vastuuta itsestään ja olostaan itse.

Jokos pelastit itsesi ja lapset? Toivottavasti!

Jokin hoivavietti meissä naisissa ja toiveajattelut siihen päälle, aiheuttanevat sen ,että mies saa olla millainen paska vain, mutta silti jatketaan eikä lähdetä suhteesta...edes lasten takia :(.

Voimia kaikille naisille tekemään se lopullinen ratkaisu kohti uutta parempaa elämää! Eikä tarvitse yksin olla, ammattiauttajat, sos.tsto, turvakoti, poliisi ym. auttavat kyllä.

Ihan uskomatonta, että tuon kaiken jälkeen vielä haaveilet jatkavasi yhteiseloa tämän miehen kanssa. Sinun on ihan turha yrittää yhtään mitään, jos miehes ei ole valmis hakemaan apua. Eiku Lets go omaan kämppään.

[QUOTE="tuittu";23606380]
Jokin hoivavietti meissä naisissa ja toiveajattelut siihen päälle, aiheuttanevat sen ,että mies saa olla millainen paska vain, mutta silti jatketaan eikä lähdetä suhteesta...edes lasten takia :(.
[/QUOTE]

Jotensakin tuttu ilmiö. Jos on sitten ns. hyvä mies, niin se onkin sitten jo niiiiin tylsä, että siitä pitää erota.

Yhteistyössä