Auttakaa ymmärtämään menuehdotusta, pliis

22.09.2012
65
0
6
Meillä on häät tulossa ja ollaan tehty tarjouspyyntöjä ja saatukin tarjouksia. Niissä kaikissa on vaan yks juttu mitä en ymmärrä. Miksi oi miksi tuolla listassa on nuo ****-merkinnät? Ja kuuluuko KAIKKI lueteltu hintaan, vai onko tuo jotenkin että valitse näistä.

Graavilohta, sinappikastike
Silakkalajitelma
Raikas vihersalaatti
Kreikkalainensalaatti
Broilerpastasalaatti
Hunajakalkkunaa
Keitetyt perunat
Leipä ja voi
Porsaanseläkettä, pippurikastike
sekä
Haudutettua lohta, sitruunavoikastike
Kermaperunaa
Kasvisgratiini
Täytekakku
Kahvi / tee

Nuo ***-merkit on niitä sensuroituja ruokien nimiä, joita ei voi laittaa listaan omalla nimellään. :D

(siis välimerkkejä vaan tietysti.. alkuruoka***pääruoka***kahvi)

[QUOTE="Chef";27271616]Noinkin omaperäistä settiä hakusessa, voi ziizuz mitä kuraa! Kerro ihmeessä paljonko paikallinen marttayhdistys serviisistä veloittaa?[/QUOTE]

mulle ainakin kelpais...chef taitaa olla niitä ruualla hifistelijöitä, joille kaikkein hienointa on, kun lautasella on kaksi heinää ristissä ja kastiketta ripistelty sinne ympärille.

[QUOTE="Chef";27271616]Noinkin omaperäistä settiä hakusessa, voi ziizuz mitä kuraa! Kerro ihmeessä paljonko paikallinen marttayhdistys serviisistä veloittaa?[/QUOTE]

Minusta tarjottavat ruuat ovat tosi hyviä, niistä löytyy jokaiselle jotakin. Uskon, että kustannuksetkin ovat kohtuulliset. Mielellämme tulisimme ap:n häihin :)

Mitähän Chef tarjoaisi? Kiinnostaa kuulla, millainen on omaperäinen menu häihin.

Mä en ole kasvissyöjä, mutta mua vähän rassaa kun ne kasvisvaihtoehdot on aina "raikas" vihersalaatti ja kasvisgratiini. Eikö tosiaan mitään muuta ikinä keksitä?

[QUOTE="vieras";27275083]Mä en ole kasvissyöjä, mutta mua vähän rassaa kun ne kasvisvaihtoehdot on aina "raikas" vihersalaatti ja kasvisgratiini. Eikö tosiaan mitään muuta ikinä keksitä?[/QUOTE]

Kesäkeittto ilman maitoa?

Yhteistyössä