Auttakaa väsynyttä iltaruuan kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rankka työpäivä takana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rankka työpäivä takana

Vieras
Vain minulle itselleni siis jotain ruokaa, ei tarvitse ajatella lapsia eikä muita.

Huomena menossa isoille kaupoille enkä MILLÄÄN jaksaisi enää tänään raahautua kauppaan.
Kertokaa mitä ihmettä mä näistä saan väsättyä...?!
Kuiva-aineita kuten makaronia, nuudeleita, jauhoja jne löytyy. Samoin tomaattimurskaa. Mutta EI maitoa eikä mitään kermaa :/ Ja sanon jo nyt etten ole munakkaiden ylin ystävä, muutenhan peli olis selvä..

-Pussillinen kinkkusuikaleita
-1 iso tomaatti
-muutama kananmuna
-keittojuureksia pakkasessa
-jauhelihakastiketta ja pelkkää jauhelihaa pakkasessa
-voita
-hyvin pieni nokare valkosipulituorejuustoa

Mitä noista muka saa tehtyä..? :ashamed:

Kääk, ymmärtäisin jos lapsille pitäis tehdä väsyneenä jotain eikä inspiraatiota... mut kyllähän sä itselles keksit. mikset syö pastaa ja sitä valmista jauhelihakastiketta ja juustoa vaikka??? EN tajua!

• Tykkää
Reactions: purjosipuli
Mä varmaan ottasin sen kastikkeen ja heittäsin makaronia kiehumaan. Samaten pitäs itelle tehä iltaruoka työpäivän päälle ja aattelin paistaa jauhelihan+heittää pannuun kera muiden ainesten kypsymään. Ei jaksa värkätä enempiä, hella tehköön työn.

[QUOTE="vieras";28646738]Kääk, ymmärtäisin jos lapsille pitäis tehdä väsyneenä jotain eikä inspiraatiota... mut kyllähän sä itselles keksit. mikset syö pastaa ja sitä valmista jauhelihakastiketta ja juustoa vaikka??? EN tajua![/QUOTE]

Peesi. Tätä söisin itse.

oho, piti kyllä jo alotuksessa mainita että oon tänään töissä syönyt spagettia ja jauhelihakastiketta et ei tekis mieli samaa kotonakin vaikka helpoin oliskin...

Taidan kokeilla tollasta kinkkukastiketta, en oo koskaan ennen kokeillu o.O

Yhteistyössä