Auttakaa! Vainoharhainen nainen on häiriköinyt perhettäni jo 3vuotta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
On aivopessyt isäni naisystävän ja tämä naisystävä nyt luulee, että isäni seurustelee tämän vainoharhaisen naisen kanssa!

Tämä sairas nainen lähettelee mm. minulle viestejä ja on tunkeutunut isäni kotiin monesti silloin, kun isäni on poissa kotoa!!

Minulla on selvännäkijän lahjoja ja tiedän ettei tuolla naisella ja isälläni ole ollut mitään ja nainen yrittää vain huijata isältäni rahoja. Saa myös tyydytystä siitä että rikkoo toisten suhteet ja sotkee asiat! Mitä tuon ihmisen kanssa pitäisi tehdä? Hän on niin sairas ettette osaa kuvitella!

Ei minulla niin hirveitä selvännäkijän lahjoja ole, mutta lähimmäisistäni olen nähnyt enne unia ja näkyjä, mitkä ovat toteutuneet. Enkä ole pahemmin harjoittanut tätä taitoani.

Mutta miten tuon murron pystyy todistamaan? kun kukaan ei ole sitä nähnyt. Nainen on soittanut vain isälleni ja kuvaillut millaista hänen kotonaan on! :0

Näin viikko sitten unen, että tämä nainen yrittää huijata ja tekee jotain pahaa. Eilen isä palasi juhannusreissulta ja kertoi, että tämä nainen sai hänet ja hänen naisystävänsä välit rikkoutumaan ja erosivat!

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Mistä tiedätte että nainen on tunkeutunut isäsi kotiin hänen ollessa poissa, onko murtojälkiä tms? Isäsi vieköön asian poliisille, sinä et sille sivullisena mitään voi.

Peesi (jos isäsi ei ole holhouksessa)

Elämässä on asioita joille itse emme mahda mitään vaikka halua olisi. Get used to it.

isäni ei pidä tästä henkilöstä, eikä ikinä alkaisi hänen kanssaan seurustelemaan! Nainen on uhannut itsemurhalla ja vaikka millä isääni. Ajanut jopa 3kertaa kolarin humalassa "isäni takia". Mulla menee pikku hiljaa hermot tuohon naiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
isäni ei pidä tästä henkilöstä, eikä ikinä alkaisi hänen kanssaan seurustelemaan! Nainen on uhannut itsemurhalla ja vaikka millä isääni. Ajanut jopa 3kertaa kolarin humalassa "isäni takia". Mulla menee pikku hiljaa hermot tuohon naiseen!

Sulla ei silti ole sanavaltaa jos ko ihminen ei häiriköi suoraan SINUA. Isäsi pitää itse ilmoittaa häirinnästä.

Isäni pitää aika usein kotinsa ovia auki, joten murron jälkiä ei ole. Ja jos on pitänyt ovet lukossa niin sinne taloon pääsee kellarin kautta kuka vaan...

Esimerkiksi eilen lähetti minulla tälläisen viestin
"**** jätti viimeinkin ****n ja me seurustellaan nyt virallisesti t. **** ja (isäni nimi)**"

Ja tuo ei ole totta. Kuinka moni terve ihminen lähettää tuollaisen viestin miehensä lapselle?!

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:
On aivopessyt isäni naisystävän ja tämä naisystävä nyt luulee, että isäni seurustelee tämän vainoharhaisen naisen kanssa!

Tämä sairas nainen lähettelee mm. minulle viestejä ja on tunkeutunut isäni kotiin monesti silloin, kun isäni on poissa kotoa!!

Minulla on selvännäkijän lahjoja ja tiedän ettei tuolla naisella ja isälläni ole ollut mitään ja nainen yrittää vain huijata isältäni rahoja. Saa myös tyydytystä siitä että rikkoo toisten suhteet ja sotkee asiat! Mitä tuon ihmisen kanssa pitäisi tehdä? Hän on niin sairas ettette osaa kuvitella!

Miten niiden naisen lähettämät viestit sinulle ?
Voiko niistä tehdä poliisiasiaa ?

Olen pahoillani puolestasi !

Isäni pitää aika usein kotinsa ovia auki, joten murron jälkiä ei ole. Ja jos on pitänyt ovet lukossa niin sinne taloon pääsee kellarin kautta kuka vaan...

Esimerkiksi eilen lähetti minulla tälläisen viestin
"**** jätti viimeinkin ****n ja me seurustellaan nyt virallisesti t. **** ja (isäni nimi)**"

Ja tuo ei ole totta. Kuinka moni terve ihminen lähettää tuollaisen viestin miehensä lapselle?!

Ovet on pidettävä lukossa tai esim tallentava kameravalvonta. Viestit kannattaa säästää, siitä voi tehdä jo ilmotuksen väärän tiedon levittämisestä.

Tai ota yhtes ko henkilön omaisiin ja kerro että lääkitys on syytä saattaa kohdilleen ja tuon loppua ennen viranomaisten puuttumista asiaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä :
Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin:

Miten niiden naisen lähettämät viestit sinulle ?
Voiko niistä tehdä poliisiasiaa ?

Olen pahoillani puolestasi !

No nekin viestit on sellaisia, että nainen yrittää nyt uskotella minulle, että isäni on ollut yhtälailla mukana koko juonessa. Mä en vain usko tuollaista asiaa, isäni on kuitenkin kasvattanut yksin minut ja minä tunnen hänet parhaiten. Tuntuu, että nyt kun isä ja hänen naisystävänsä ovat eronneet, niin tuon hullun tavoite on saada minut kääntämään isälleni selän.

ja siis ns. "miehensä". Enhän minä mitään asialle voi, mutta olisi hyvä jos jotain pystyisin tekemään asian hyväksi!

sinä et asialle mitään voi. isäsi pitää tehdä rikosilmoitus tai hakea lähestymiskieltoa. sinä et voi sitä ilmoitusta tehdä. kannattaisi puhua isällesi että hakee lähestymiskieltoa

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Jos tilanne häiritsee isääsi yhtä paljon kuin sinua, hän varmasti jatkossa oppii lukitsemaan ovensa kun lähtee pois kotoa, ja hankkimaan kellariin erillisen lukon.

peesi tähän

sä et edelleenkään voi tehdä asialle mitään

Yhteistyössä