Auttakaa uimapuvun/topin valinnassa...huoh. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylpyläänviikonlopuksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylpyläänviikonlopuksi

Vieras
Selaillut nettisivustoja, kauppoihin en vielä läjtenyt hikoilemaan ja kiroilemaan..Mistö tälläinen erittäin pienirintainen (en edes tiedä kuppikokoa...a-varmaan) mutta sitäkin enemmän on kertynyt tähän möhömahaan ;( Hyi ällötys. Ois niin kiva viedä lapset uimaan ja ollaankin kylpylään nyt menossa kesällä. Mistä ihmeestä löydän sopivan uima-asun ;( Siis kun nää läskit kertynyt tähän keskelle kaikki, mutta tisseissä ei mitään ;( Aaaaaaaaaaaaaaaaagh.

Itse oon heikoimpina kausina (muutamia kuukausia raskauden jälkeen kun ei olla ihan siinä tavoitteessa vielä..) niin käyttänyt korkeavyötäröistä alaosaa ja sit toppi yläosaa. Eipä nää minunkaan rinnat mitään suurta kuppia ole, mutta jossain vaiheessa päätin olla välittämättä kroppani heikkouksista. Jos joku päättää alkaa pyörtymään rannalla mun maha makkaroista niin antaapi mennä, en keksi miten se olis multa pois. Jos oman vartalon kokee niin vastenmieliseksi niin mun mielestä silloin kannattaa alkaa toimimaan asian paranatamiseksi.

taas ongelmana on löytää uimapuku , koska olen suuririntainen ja mahaakin vähän, niin en halua bikineitä pistää päälle....kai se on jätettävä rannalle meno...

Kokeileppa mekkomallista kokouikkaria, esimerkiksi:
http://www.halens.fi/naiset-uinti-ranta-uimapuvut-584/uimapuku-242459/paging$1,27?oc=036

Minulla toimii. Olen myös tissitön möhömaha, muutama liikakilo mutta en kuitenkaan mikään yltiölihava. Tuo jotenkin litistää mahaa ja tuo kaksivärinen luo harhavaikutelman vyötäröstä. Ostin omani kerran suutuspäissäni jostain alennuslaarista kun olin jo vuosia tuskaillut tämän uimapukuasian kanssa. Minun uikkareissa ei ole mitään leikkauksia rintojen kohdalla vaan sisäpuolella pienet kevyesti topatut "kupit", ei siis näytä tyhjältä rintamuskaan. Se piilottaa sopivasti kaikki vartalon epäkohdat ja jättää esille hyvät puolet, eli sääret,olkapäät ja käsivarret.

Yhteistyössä