Auttakaa työhakemuksessa kun paikkoja monta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli olis tarkoitus lähihoitajan virkaa hakea tässä samassa kunnmassa.mutta kuinka se ilmasitaan kun paikkoja on monta??

Aloitin näin (ylempänä on osoitteet yms muut tarvittavat jutut)

LÄHIHOITAJA ja tuohon alle laitoin ranskalaisilla viivoilla paikkojen nimet
-hoivakoti
- hoivakoti kerttu

Ja jatkoin näin.

Pyydän,että otatte minut huomioon täyttäessänne lähihoitajan paikkoja ***** alueella.Ensisijaisesti haen paikkaa ***** mutta huomioikaa .......

miten tuosta lauseesta jatkan että siitä tulee hyvä ajattelin että kirjoitan että oatta minut huomioon myös muissa paikoissa,mutta se kuullostaa jotenkin tökeröltä.

Ainakin täällä jokaista varten tehdään oma hakemus sähköisen hakupalvelun kautta. En itse laittaisi niitä yhdistetyssä hakemuksessa "tärkeysjärjestykseen", laittaisin vain sitten jotenkin, että paikkoja auki useampi ja hakemus kohdistettu niihin kaikkiin.

Haen lähihoitajan paikkaa xxx kunnassa/alueella. Eniten minua kiinnostaisi työskentelypaikkana hoivakoti kerttu, mutta olen valmis ottamaan paikan vastaan myös muualta/ muista edellä mainituista hoitolaitoksista.

Itse en työhönottajana katsoisi hyvällä hakemusta, jossa käytetään käskymuotoa ("mutta huomioikaa") enkä myöskään tuota, että "olet valmis ottamaan paikan vastaan".. Kuulostaa ylimieliseltä. "Pyytäisin huomioimaan" ja "olen kiinnostunut myös" jne. olisivat mielestäni parempia vaihtoehtoja.

Yhteistyössä