Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suosittelen käymään silmälääkärillä ensin tarkistamassa silmät. Samalla voi sitten katsoa sinulle sopivat piilareiden arvot. Minulla on eri arvot piilareissa ja silmäläseissa juuri tuon hajataiton vuoksi. Osta jatkossa sitten piilarit vaikka netistä, kohan muistat aina välillä käydä tarkastamassa silmät lääkärillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä piilareilla voi korjata hajataittoa. Mulla on aika paljon hajataittoa, mutta sopivat piilarit on kyllä löytynyt. Tosin kalliit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suosittelen käymään silmälääkärillä ensin tarkistamassa silmät. Samalla voi sitten katsoa sinulle sopivat piilareiden arvot. Minulla on eri arvot piilareissa ja silmäläseissa juuri tuon hajataiton vuoksi. Osta jatkossa sitten piilarit vaikka netistä, kohan muistat aina välillä käydä tarkastamassa silmät lääkärillä.
Kerran aiemmin on ollu piilarit.
Jäi vaan kammo, kun kerran yks linssi meni halki ja se puolikas jäi yläluomen alle. Sattui niin saakelisti et heitin kaikki linssit mäelle.
Laittaminenkin on jotenkin työlästä. Pystyn kuitenkin meikkaamaan ja vaikka sormella koskemaan silmää mutta, kun se linssi lähestyy niin silmä menee kiinni![]()