Auttakaa tyhmää: Puhelimen kameralla otetut valokuvat oikeiksi kuviksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dammm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dammm

Vieras
Puhelimen kameraa käytän nykyään enemmän kuin digikameraa. Mulla ei tullut puhelimen mukana mielestäni mitään piuhoja, jolla voi kytkeä tietokoneeseen. Puhelin vajaa parivuotta vanha Samsung x-cover. Miten mä saan kuvat paperikuviksi sieltä? Voinko marssia valokuvausliikkeeseen sen kanssa? Voinko tilata netistä suoraan puhelimen galleriasta vai mitä mä teen? Kuvia nyt n.400, olis kiva saada ne todellisiksi :)

Kokeilin jo kerran kaverin usb piuhaa, mutta tietsikka ei tunnistanut jotenkin koko laitetta. Vaatiiko se jonkin ohjelman, että voi siirtää koneelle piuhaa pitkin? Täytyy tuota adapteria kokeilla seuraavaksi. Tässä vanhassa kannettavassa ei varmaan oo koko bluethoothia.

Alkuperäinen kirjoittaja Yövahti;29209168:
Minun käsittääkseni puhelin täytyy viedä foto-liikkeeseen josta ne sitten tulostaa kuvat paperisena. Ainakin meillä mies tekee niin.

On tuohon muitakin tapoja. Tiesikalla minä aina lähetän.

Mulla on lumia 900, enkä ole vieläkään tajunnut miten kuvat saa koneelle. Nehän ensin siirretään siihen Lumian omaan ohjelmaan, en muista nimeä, mutta miten ne siitä ohjelmasta saa koneelle ja edelleen tilattua kuviksi? En tämän takia viitsi Lumian kameraa käyttää kun en niitä kuvia saa kuin siihen ohjelmaan asti laitettua.

[QUOTE="Wieras";29209730]Mulla on lumia 900, enkä ole vieläkään tajunnut miten kuvat saa koneelle. Nehän ensin siirretään siihen Lumian omaan ohjelmaan, en muista nimeä, mutta miten ne siitä ohjelmasta saa koneelle ja edelleen tilattua kuviksi? En tämän takia viitsi Lumian kameraa käyttää kun en niitä kuvia saa kuin siihen ohjelmaan asti laitettua.[/QUOTE]

Oletusarvoisesti se ohjelma (Zune) kyllä tallentaa ne kuvat siihen siun koneelle, oletuskansiota en ikävä kyllä muista, koska olen itse vaihtanut sen omaan koneeseeni. Asetus löytyy kyllä helposti. Kun sinulla on se Zune auki, niin oikeasta yläreunasta löytyy kohta Asetukset. Heti ensimmäisellä sivulla on Windows-kirjastot (tai jos ei ole, niin vasemmasta erunasta Ohjelma --> Kokoelma). Siitä löytyy kohta Kuvat ja sen alapuolelta näet, mihin kuvasi tallennetaan. Painamalla vierestä Hallinta-nappulaa, voit vaihtaa halutessasi tuota paikkaa.

Tai sitten etsit koneeltasi kansiota, jonka nimi alkaa Laitteesta tai sitten etsit kansion nimeltä Filmirulla. Sieltä löytyvät puhelimeltasi synkronoidut kuvat.

[QUOTE="Wieras";29209730]Mulla on lumia 900, enkä ole vieläkään tajunnut miten kuvat saa koneelle. Nehän ensin siirretään siihen Lumian omaan ohjelmaan, en muista nimeä, mutta miten ne siitä ohjelmasta saa koneelle ja edelleen tilattua kuviksi? En tämän takia viitsi Lumian kameraa käyttää kun en niitä kuvia saa kuin siihen ohjelmaan asti laitettua.[/QUOTE]

Ohjeitahan ei voi lukea?

Uusimmat

Yhteistyössä