[QUOTE="Wieras";29209730]Mulla on lumia 900, enkä ole vieläkään tajunnut miten kuvat saa koneelle. Nehän ensin siirretään siihen Lumian omaan ohjelmaan, en muista nimeä, mutta miten ne siitä ohjelmasta saa koneelle ja edelleen tilattua kuviksi? En tämän takia viitsi Lumian kameraa käyttää kun en niitä kuvia saa kuin siihen ohjelmaan asti laitettua.[/QUOTE]
Oletusarvoisesti se ohjelma (Zune) kyllä tallentaa ne kuvat siihen siun koneelle, oletuskansiota en ikävä kyllä muista, koska olen itse vaihtanut sen omaan koneeseeni. Asetus löytyy kyllä helposti. Kun sinulla on se Zune auki, niin oikeasta yläreunasta löytyy kohta Asetukset. Heti ensimmäisellä sivulla on Windows-kirjastot (tai jos ei ole, niin vasemmasta erunasta Ohjelma --> Kokoelma). Siitä löytyy kohta Kuvat ja sen alapuolelta näet, mihin kuvasi tallennetaan. Painamalla vierestä Hallinta-nappulaa, voit vaihtaa halutessasi tuota paikkaa.
Tai sitten etsit koneeltasi kansiota, jonka nimi alkaa Laitteesta tai sitten etsit kansion nimeltä Filmirulla. Sieltä löytyvät puhelimeltasi synkronoidut kuvat.