auttakaa tumpeloa

  • Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti
tumpelo
Yksi kaveri vuosien takaa otti yhteyttä Facobookin kautta. Lähetti viestin ja kyseli olenko minä minä ja että muistanko vielä häntä. Ei laittanut kaveripyyntöä, koska ei ollut ihan varma olenko oikea henkilö. Vastasin viestiin ja kyselin hänen kuulumisiaan ja pyysin ottamaan yhteyttä. Mitään vastausta ei kuitenkaan ole kuulunut. Ja nyt kysymys kuuluu, et näenkö mä jostain koska hän on viimeksi kirjautunut Facebookin eli on lukenut todennäköisesti mun viestin? Mietin tässä, et miksi hän ei vastaa. Eikö ole kirjautunut vähään aikaan, eikä ole saanut mun viestiä, vai eikö vaan kiinnosta enää vastata. Jännä juttu, jos syy viimeksi mainittu, sillä itse hän ensin otti yhteyttä. Mä en enää edes koko ihmistä olis muistanut muuten.

Eli näkyykö se jostain onko kirjautunut vai ei?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Mun mielesta feissarista ei naa koska viimeks on toinen kirjautunu :- ) Laheta halle kaveripyynto? :)
En tiedä viitsinkö. Hän itse otti ensin yhteyttä ja kyseli kuulumisia. Vastasin ja mielestäni laitoin sähköpostiosoitteenikin siihen ja pyysin laittamaan viestiä mitä kuuluu nykyään yms. Nyt kun en ole varma, et onko lukenut mun viestiä vai eikö vaan kiinnosta vastata enää, niin en ala mitään kaveripyyntöjä lähetellä. Jos ei halua olla tekemisissä, niin ei sitten.
 

Yhteistyössä