Auttakaa tulkitsemisessa!!! Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari

Vieras
v.php

Meniköhän tuokaan oikein, ei osaa näin kirjautumatta...
Sori, kuva on tosi suttuinen, mutta tuo surkea kännykkä ei ota tuon parempaa kuvanlaatua, vaikka miten päin pyörittelisi.
Arvatkaa kuka on ravannut ympäri kämppää etsimässä sopivaa valaistusta ja kuvakulmaa.
:(
Eli plussa vai ei???

En osannut odottaa plussaa kaiken sen kärsimyksen jälkeen, mitä olen raskauden aikaansaamiseksi kokenut.
Aivan varmasti menee kesken! :/
Kai sitä pitäis yrittää kuitenkin iloita, ettei stressaamisen takia tule ongelmia...
Kiitos onnitteluista!

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:
En osannut odottaa plussaa kaiken sen kärsimyksen jälkeen, mitä olen raskauden aikaansaamiseksi kokenut.
Kai sitä pitäis yrittää kuitenkin iloita, ettei stressaamisen takia tule ongelmia...
Kiitos onnitteluista!
Jos sulla on tuollainen asenne niin varmasti meneekin kesken.. Miksi et iloitse raskaudestasi??

Alkuperäinen kirjoittaja alisa:
Kiitos onnitteluista!
Jos sulla on tuollainen asenne niin varmasti meneekin kesken.. Miksi et iloitse raskaudestasi??
En oikein usko raskauteen, ennen kuin näen sikiön ultrassa.

Tuohan on ihan selvä plussa!!!! Onnea ja ota nyt rennosti!!!! Sun sisällä kasvaa pieni ihminen :heart: :flower:

Ei ne nuo testit näytä puuta heinää ainakaan plussan kohdalla kun senhän jokainen jo tietää et raskaushormoni antaa plussan =)

Terveisin eräs joka teki neljä testia ennen kuin itse uskoi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja alisa:
Kiitos onnitteluista!
Kyllä se siellä näkyy, usko pois.

[/quote]

Siellä taas joku valopää laukoo.. Omilla ajatuksilla EI VOI aiheuttaa keskenmenoa, muuten maailmassa olisi aikapaljon vähemmän ihmisiä..

Mut selkee plussahan tuo on, onnea kovasti!
JA tiedän tunteen, mulla oli joskus samanlaiset aatteet, pistä vaik yytä jos tahot!

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:

Siellä taas joku valopää laukoo.. Omilla ajatuksilla EI VOI aiheuttaa keskenmenoa, muuten maailmassa olisi aikapaljon vähemmän ihmisiä..

Mut selkee plussahan tuo on, onnea kovasti!
JA tiedän tunteen, mulla oli joskus samanlaiset aatteet, pistä vaik yytä jos tahot![/quote]
Omilla negatiivisilla ajatuksilla kyllä voi aiheuttaa keskenmenon.

Toi on ihan saman näköinen testi millä itse silloin tein, olisikohan nimi ollut joku SureStep tai vastaavaa? Apteekista ostin... ja mulle tuli tosiaan vielä paljon paljon haaleampi viiva, oikein sai tihrustaa että mitään viivaa edes näki ja silti olin raskaana :D uskoin vasta parin testin jälkeen :ashamed: :whistle: mutta niinhän se on, että mitään viivaa ei tule, jos raskaushormonia ei ole.... Eli paljon onnea ap! :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Jandhe:
Toi on ihan saman näköinen testi millä itse silloin tein, olisikohan nimi ollut joku SureStep tai vastaavaa? Apteekista ostin... ja mulle tuli tosiaan vielä paljon paljon haaleampi viiva, oikein sai tihrustaa että mitään viivaa edes näki ja silti olin raskaana :D uskoin vasta parin testin jälkeen :ashamed: :whistle: mutta niinhän se on, että mitään viivaa ei tule, jos raskaushormonia ei ole.... Eli paljon onnea ap! :flower: :hug:
Tuo on nimeltänsä Analyz Exact. Ostin tahallani sellaisen testin, joka reagoi vasta tosi suuresta rh-määrästä, koska mielestäni sellainen on parempi kuin sellainen tosi herkkä testi.