Auttakaa! Tukka-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaalensin tukan kahdesti, mutta etenkin otsatukka jäi osittain punertavaksi.

tukka1.jpg picture by Cerianche - Photobucket
tukka2.jpg picture by Cerianche - Photobucket

Tarkoitus olisi laittaa tähän päälle Lorealin nro 8 väri josta toivottavasti tulisi suunnilleen luonnollisen värinen.

8 California Natural Blonde Récital Préférence by L'Oréal Paris

Minulla on kaksi pakettia tuota 8.0:aa, mutta luin äsken netistä, että keltaista taittamaan pitäisi olla tuhkasävyä eli 8.1? Pitäisikö minun ostaa sittenkin 8.1:tä tai jotain muuta keltaista vähän taittavaa tai peittävää? Lopputulos saa minun puolestani olla kuitenkin sellainen vähän maantienruskean sekainen vaalea, kunhan hiuksissa ei vilku oranssia...

ihanat hiukset :)

Kiitos :) Tuosta otsatukan persikkaväristä vaan haluaisin päästä eroon... yritän saada näistä oman hiuksen värisiä, ettei tarvitsisi pilata hiuksia värjäämällä kuukausittain.

Jos ei vinkkejä löydy niin kaipa käyn sitten ostamassa 8.1 väriä ja katson mitä käy... mallikuvissa 8.1 näytti jopa enemmän luonnolliselta hiusteväriltäni kuin 8.0.

vaalenna se otsis ennen vaaleaaksi, ei se väri muuten tartu siihen...turhaa toivoa siitä eriväristä ilman värinpoistoa..lorkulla on myynnissä s oma värinpoisto taitaa olla joku 12e/kpl

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26770861:
vaalenna se otsis ennen vaaleaaksi, ei se väri muuten tartu siihen...turhaa toivoa siitä eriväristä ilman värinpoistoa..lorkulla on myynnissä s oma värinpoisto taitaa olla joku 12e/kpl

Tähän on laitettu jo kaksi Lorealin värinpoistoa ja otsatukasta haaleni väri tuskin yhtään toisella poistolla :( Päänahkakin on jo värinpoistoista tosi rikki ja tukka pitäisi saada huomiseksi edes jotenkin inhimillisen näköiseksi ja väriseksi. Tuntuu että jos tähän vielä yhden värinpoiston laitan, niin tippuu koko tukka päästä...

Voisin tietty ostaa vielä yhden värinpoiston ja sekoittaa siitä pelkästään otsatukan tarpeisiin, niin että jos tarvitsee vielä vaalentaa otsatukka neljättä kertaa, niin olisi vielä aineet siihenkin kun sekoittaisi vaan loput...

Yhteistyössä