Auttakaa TÖIHIN vai EI!!!

  • Viestiketjun aloittaja Elisa
  • Ensimmäinen viesti
Elisa
Siis maaliskuussa olisi ehkä töitä tarjolla päiväkodissa. Omalapsi 2v (perhepäivähoidossa).
Siis ongelma jo kysymyksessä mutta listaan + ja - !!! antakaa neuvoja miehestä ei paljon apuja, ajattelee vain palkkaa....

+palkka, rahalle tarvis...

-itsellä sappikivet jotkavaivaa usein!(mahakivut)leikkaus jonossa ollaan, että sekin edessä, migreenikin on uusi juttu...siis jos oon kipeenä voi mennä monta tuntia ennenkuin hellittää...
-työaika tyttö pitäis viedä hoitoon jo 6 jälkeen! toosi pitkä päivä tän ikäselle mielestäni.
-se että jaksaako sitten illalla tytön kanssa leikkiä ym.

voisinhan vielä katsella jos vaikka tulis puolipäivästä työtä tarjolle tai odottaa kun tyttö 3v ...
tai perhepäivähoitajaksi!!!!

MIELIPITEITÄ!!!!
:attn: :attn: :)
 
vieraana
Mulla nuorin täyttää kesällä 2v, en ole ajatellut koko töihin menoa ainakaan ennen kuin nuorin 3vee..sitten katselen tilannetta uudellleen..on tämä paljon helpompi itsellekin kun ei tarvitse repiä pientä aamusella ja illalla sama toisinpäin..Huh! Rahalle aina tarvista,mut kyllä aion näin tehdä..en edes katsele töitä..kohta tulee kesäkin...
 
Jos on vaihtoehtoja, niin odota toki. Mulla on poika 2 v nyt päiväkodissa, ja hänellä menee siellä ihan kivasti, mutta itse olen ajoittain tosi väsynyt. Aamut pienen kanssa ovat kyllä tosi nurjia. jos olisit valmis vaikka perhepäivähoitajaksi niin ihan kelpo vaihtoehto. ja jos et ole suuren rahan tarpeessa, niin eihän tarvitse heti ottaa tupaa täyteen lapsia, vaan esimerkiksi vaikka kaksi hoitolasta tms.
 
Elisa
kiitos vastauksista :flower:
päätin, että odotan vielä, hoidan sappikivet pois ensin... Perhepäivähoitajaksi voisi kyllä ryhtyä! tyttökin saisi olla kotona ja olisi leikkikavereita, muutenkin tykkään itsenäisestä työskentelystä!!! Jos vaikka syksyllä sitten ;)
 

Yhteistyössä