Auttakaa tietsikkanerot Firefoxin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miemie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miemie

Vieras
Siis minulla on tämmöinen ongelma että kun olen esim. huutonetissä niin tuotteita selaillessa käy niin että kun palaan takaisin luetteloon niin joudun aina hiirellä rullaamaan alas oikeaan kohtaan. Miksei se mene suoraan siihen kohtaan missä olin kun klikkasin jotain tuotetta? En oikein osaa selitää mut jospa joku nero tajuaisi ja osaisi neuvoa mitä tehdä.

vaan huutonetin sivun tekijästä. Eli itse et voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Toi on ärsyttävää kun joutuu aina hakeen sen oman kohdan ku ilmotuksia on paljon. Asiaan ei vaikuta firefox tms.

Hei mullakin on Firefox. Voit klikata hiiren rullalla ne kohteet jotka haluat auki niin ne aukeavat omiksi sivuikseen. Sitten voit kurkata ne rauhassa ja klikata pois jos et ole kiinnostunut, jos haluut katsoa ne vielä kerran niin jätä sinne ylälaitaan ne niin voit huutaa niitä taikka laittaa kirjanmerkkeihin tai sitten klikata pois vaan. Teen aina näin koska muakin ärsytti kun se palasi aina sivun tyhmään ylälaitaan. Anteeksi kun en osaa oikein selittää mutta kysy uudelleen jos et onnistu.

kiitos armelle, mutta en siltikään tajunnut miten tuo tehdään, klikkasin rullalla ja sivut tulivat sitten työpöydälle peräkkäin latuskaisina, onko tuo sitten jostain asetuksista kiinni?

se riippuu ihan asetuksista mitä rullaa klikkaamalla tapahtuu. jos hiiressäsi on enemmän painikkeita kuin vasen+oikea+rulla, voit kokeilla avaisko jokin muista painikkeista haluamasi linkin uuteen ikkunaan / uudeksi tabiksi. tai sitten vaan klikata linkkiä oikeanpuolimmaisella painikkeella ja valita open link in new window tai open link in new tab

Yhteistyössä