bfdf
meillä tulisi taatusti ero jos mies painostaisi aborttiin ja sen menisin tekemään painostettuna. En pääsisi siitä ikinä yli ja syyttelisin ikuisesti miestä.
Sitä mä olen paljon miettinyt että onkohan se tyttö vai poika, minkä väriset silmät, millainen luonne yms.. Nyt kun vaan sais rohkeutta kerättyä ja alottaa keskustelun tuon miehen kanssa :-(Jostain syystä se lapsi nyt vain haluaa syntyä teille, kun ehkäisyn läpi tulee. Jokin tarkoitus hänen elämällään on. Itse olin samassa tilanteessa vajaa 13v sitten, jolloin plussasin kuopuksesta... mulle abortti ei koskaan ole ollut vaihtoehto, joten ainoa vaihtoehto oli totutella ajatukseen kolmilapsisesta perheestä.
Kuopus on mainio tyyppi ja erittäin rento kaveri, meidän lapsista helposti rakastettavin. On antanut meille niin monta ilonaihetta, ettei sitä olisi voinut aavistaakaan etukäteen.
Mun viesti on siis, että älä tee aborttia, tiedä kuka ihana tyyppi teidänkin perheeseen syntyy
Tein juuri ensimmäisen avauksen keskusteluun ja sanoin miehelle makkariin lähtiessäni että huomenna jutellaan koska tuntuu siltä että en pysty keskeytykseen. Mies ei kommentoinu oikein mitään kun on vieraita ja hän meni niitä viihdyttään.Ap, näytä miehellesi vaikka tämä ketju... voisiko olla hyvä ajatus - vai huono?
En ymmärrä näitä tällaisia abortintekijöitä, joihin miehet pakottavat. Meillä mies teki selväksi jo ensimmäisen kohdalla, että minun täytyy itse jaksaa hoitaa lapseni. (hänellä jo kolme muuta aiemmasta liitosta). No jaksoin tietysti, kun hartaasti olin jo toivonut lasta ja rankat hedelmöityshoidot takana, vaikka ne eivät tuottaneet tulosta, vaan tulinkin luomusti raskaaksi...Alkuperäinen kirjoittaja Mitä teen.....;27790133:Olen ehkäisystä huolimatta raskaana n. rv 7 ja keskiviikkona olis aborttiaika edessä:-/ Olemme juuri ostaneet omakotitalon, kaksi alle 5v lasta. Olen ollut monta vuotta lasten kanssa kotona ja työelämään pitäisi päästä. Nyt tuli tämä raskaus ja mies ehdottomasti sitä mieltä että abortti ainoa vaihtoehto.
Itse olin alkuun samaa mieltä mutta nyt on alkanu tuntua etten voi tehdä sitä. Toisaalta se olisi paras vaihtoehto mutta miten voin lopettaa lasteni sisaruksen elämän ennen kuin se alkaakaan!? Itku meinaa tulla kun mietinkin asiaa. Tänään sanoin miehelle että mitä jos en pystykkään ottamaan sitä pilleriä sairaalassa. Mies ei oikein kommentoibut mitään ja muutenkin välttelee aiheesta puhumista.
Kertokaa ihmiset omista kokemuksista ja mietteitänne! Olen täysin tietämätön mitä pitäisi tehdä :-(
Ja taas tuli itku tätä tekstiä lukiessa. Niin, jos nyt teenkin abortin niin saanko koskaan annettua sitä itselleni anteeksi?...Jotenkin tuntuu tuo miehesi kommentoimattomuus sltä, ettei hänkään ole tuota hommaa ihan nahkoineen karvoineen loppuun kohdannut kuitenkaan. Ja yhä enemmän tulee sellainen olo, että sinulla on asiasta jo mielipide. Nyt on vain jonkun oltava vahva, silläkin uhalla että toinen siitä saattaa suusanallisesti jossakin kohtaa sivallella.
Tulee se päivä kun tämä "murheenkryyni" katsoo aamulla tukka pörrössä pikkukakkosta, ja sinä tunnet tuskn kouraisun näitä keskusteluja miettiessä. Lohdutettuna sillä, että pahin ei tapahtunut. Jos teet toisinpäin, on murhe mukanasi loppuiän eikä sille lohtua löydy.
Olen ihan samaa mieltä!Kyllä näille miesten siivellä eläville vauvatehtaille pitää tehdä selväksi että se on väärin!!
Onnea.Ollaan päivän mittaan puhuttu asiasta ja alkuun mies pysyi aborttikannassaan. Lähdin sitten lasten kanssa kyläileen ja siellä ollessamme alkoi tulla tekstaria että hän alkoi miettiä asiaa omassa rauhassaan ja haluaa vielä puhua. Nyt sitten sovittiin että lapsi pidetään. Soitan aamulla sairaalaan ja peruutan aborttiajan. Meille tulee elokuussa vauva!
Ihanaihanaihana. Onnea, varmasti se vauva tulee hurmaamaan teidät!Ollaan päivän mittaan puhuttu asiasta ja alkuun mies pysyi aborttikannassaan. Lähdin sitten lasten kanssa kyläileen ja siellä ollessamme alkoi tulla tekstaria että hän alkoi miettiä asiaa omassa rauhassaan ja haluaa vielä puhua. Nyt sitten sovittiin että lapsi pidetään. Soitan aamulla sairaalaan ja peruutan aborttiajan. Meille tulee elokuussa vauva!
Kiitos! Olo on epätodellinen ja helpottunut nyt.Ihanaihanaihana. Onnea, varmasti se vauva tulee hurmaamaan teidät!