Auttakaa.. tavoitteet harj.jaksolle

  • Viestiketjun aloittaja "opiskelija"
  • Ensimmäinen viesti
"opiskelija"
Olen harjouíttelujaksolla vanhustenlaitoksessa, ja nyt mun pitäis tehdä tavoitteet jaksolle. Nyt ei vaan sytytä ollenkaan, millaisia voisin laittaa ..?!? kiitos, jos joku viitsii hiukan auttaa.
 
Mitkä on koulun asettamat tavoitteet tälle jaksolle? Entä onko harjoittelupaikalla tavoitteita, joita he haluavat opiskelijoidensa täyttävän?

Niistä mä aina plagioin... :D

Meillä pitää olla konkreettisia asioita diipadaapan lisäksi. Tyyliin potilassiirtojen turvallinen toteuttaminen, vuodepesun suorittaminen, haavanhoito...tai siis ei mulla tuollaisia, kun opiskelen radiografiaa, mutta vastaavanlaisia.
 
"vieras"
potilaan ja omaisten kohtaaminen, eettinen työskentely, kliiniset taidot (hygieniasta, ravitsemuksesta huolehtiminen...) Mitä tutkintoa opiskelet? Toisinsanoen mitä olisi tarkoitus oppia/osata?
 
"opiskelija"
[QUOTE="vieras";23754489]potilaan ja omaisten kohtaaminen, eettinen työskentely, kliiniset taidot (hygieniasta, ravitsemuksesta huolehtiminen...) Mitä tutkintoa opiskelet? Toisinsanoen mitä olisi tarkoitus oppia/osata?[/QUOTE]

Opiskelen lähihoitajaksi.
 
Opiskelija myös
Tavoitteita niistä asioista mitä siellä tehdään. esim. mittaan verenpaineen. Teen asiakkaalle aamupesut/iltapesut. Järjestän viriketoimintaa. Ulkoilen asiakkaan kanssa.
 

Yhteistyössä