Auttakaa tää ei oo totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Nukuin tuossa unet ja kun heräsin mulla oli olo kauhee.
Sellainen polttava aalto meni koko kropan läpi,vieläkin polttelee käsiä.Oksetti ja huimas.Nyt tuo huimaus ei lähde millään pois.EI tahdo pysyä pystyssä. Voiks tää olla nyt sivuoiretta lääkkeestä?
Millä mä meen töihin jos ei aamuun mennessä lähde tää olo,ihan kuin olisi kaatokännissä/todella kuumeessa niin heikko happi.
Sitten tuollaista outoa pään polttamista on alkanut tulee,kestää hetken ja katoaa.Mä en kestä :ashamed:

Voiko tää nyt johtua niistä mielialalääkkeistä,auttakaa ketkä on niitä syönyt :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ole aivan rauhassa:). Johtuu mielialalääkkeistä. Oletko aloittanut lääkkeiden käytön vasta? Onko nuo tuntemukset sähköiskun tapaisia kenties? Kuuluu asiaan:)

4päivää menossa,eli ihan alussa. Siis onko tää oikeesti totta.Tuntuu kuin olis juuri saanut sähköiskun kun polttaaa niin perkeleesti :(:(:(

Todennäköisesti lääkäri sanoo, että jatka lääkkeiden syöntiä. Huimaus, sivuttainen keinuva tunne, oksentelu, paniikit, ruokahaluttomuus ym...kuuluvat sivuoireisiin, kun käytät mielialalääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras edelleen:
Todennäköisesti lääkäri sanoo, että jatka lääkkeiden syöntiä. Huimaus, sivuttainen keinuva tunne, oksentelu, paniikit, ruokahaluttomuus ym...kuuluvat sivuoireisiin, kun käytät mielialalääkettä.

onkohan lääkäristä mahdollista saada saikkua jos tuo huimaus ei mene ohi,Ei nimittäin kyllä auton rattiin uskalla mennä ja kun meinaa lähteä taju kun nousee seisomaan

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ole aivan rauhassa:). Johtuu mielialalääkkeistä. Oletko aloittanut lääkkeiden käytön vasta? Onko nuo tuntemukset sähköiskun tapaisia kenties? Kuuluu asiaan:)

4päivää menossa,eli ihan alussa. Siis onko tää oikeesti totta.Tuntuu kuin olis juuri saanut sähköiskun kun polttaaa niin perkeleesti :(:(:(

Olen kokenut saman, ja käskettiin vaan jatkamaan pillereiden popsimista. Nyt olen syönyt n. 5kk ja olo on ihan toisenlainen eli normaali:)

Paljon tsemppejä, elämä voittaa:)!

onkohan lääkäristä mahdollista saada saikkua jos tuo huimaus ei mene ohi,Ei nimittäin kyllä auton rattiin uskalla mennä ja kun meinaa lähteä taju kun nousee seisomaan

Mua ainakin varoitettiin huterastaja epätarkasta olosta, eikä suositeltu auton ajoa pariin viikkoon, kun aloitin omat lääkkeeni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mua ainakin varoitettiin huterastaja epätarkasta olosta, eikä suositeltu auton ajoa pariin viikkoon, kun aloitin omat lääkkeeni.

mulle sanottiin että voi tulla vähän väsy että se voi vaikeuttaa.Mutta jos tätä huimausta jatkuu niin en kyllä auton rattiin mene varsinkaan lapset kyydissä.voi hittolainen millä mä töihin meen :'(

Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
juu ihan selkeesti noista lääkkeistä johtuu..tuttuja tuntemuksia (: nou hätä (:

ok,hyvä tietää että muillakin ollut samaa tai jotain että en oo oikeesti sekoamassa tai kuolemasa.Itse kun ole sellainen kotitohtori että tulkitsen jokaista särkyä niin voitte vaan kuvitella kuinka paniikissa täällä olen.Diagnoosina äsken tein että kohta kuolen niin kauhea olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
anteeksi kysymys mutta onko sulle ihan välttämättömiä noi lääkkeet? :|

kyllä ne lääkärissä oli sitä mieltä että on.
Hallitsee jo kaikki oireet liikaa mun elämää :(
Mä vitkuttelin ilman lääkkeitä paniikkihäiriöön 9vuotta ja tässä tulos.Ilman asian mukaista hoitoa oon saanut itelleni masennuksen :'( ja kyllä mä nytkin koitin vielä itelleni uskotella että kaikki ok ja mä en tarvitse lääkkeitä :ashamed:

Mutta soitapa silti vaikka päivystykseen ja kysäse. Tarkempaa tietoa sielt'ä silti saat kun täältä, kun me ei tiedetä sun annostusta jne jne.
Ja vaikka jollain ne oireet ois todettu olevan ok, mistä sitä tietää onko sulla.
Eli soita nyt heti!

mulla tuli aivan törkeän kamala olo tuosta samasta lääkkeestä, pumppu vaan hakkas ja pelkäs kaikkee, kuolemaa kaikist eniten, ei uskaltanu ees nukkua ku aatteli ettei herää aamulla, ja sit alko miettii et mitäs lapsi, et pelästyy varmaan ku ei saa äitiä hereille, sit porasin taas :whistle: siihen loppu meitsin lääkkeet..

Yhteistyössä