kiitos :)
Olen tottunut keitinliemeen laittamaan liemikuution mukaan ja nyt ne olikin loppu.Millä saan makua risottoon,ei kai pelkällä suolalla kovin maistuvaa tule vai?
eihän risoton riisiä keitetä erikseen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos laitat lihaa siihen risottoon, niin paista se ensin kattilassa, siirrä johonkin toiseen astiaan ja keitä riisi sitten siinä samassa kattilassa (jota ei tietenkään huuhdota siinä välissä). Tai jos haluat paistaa pannulla, laita huuhdeliemi riisin keitinvedeksi.
Myös risottoon tulevia vihanneksia voi kuullottaa ensin samalla tavalla.
Noiden muiden mainittuen lisäksi soijakastike on myös hyvä.
Jos jauheliharisottoo teet, niin keitätkö sä sen jauhelihan sielä riisien seassa? Kyllä mä keitän riisin erikseen ja lisään sitte maustetun lihan. Ihan sama lopputulos... Kaikkia risottoja ei voi tehä saman kaavan mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:eihän risoton riisiä keitetä erikseen..
ei tehdä ei. ainakaan suomessa.. kyllä paistan lihan erikseen mutta en keitä riisiä erikseen. mä haudutan sen samalla kypsäksi kun ne lihat on siellä.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jos jauheliharisottoo teet, niin keitätkö sä sen jauhelihan sielä riisien seassa? Kyllä mä keitän riisin erikseen ja lisään sitte maustetun lihan. Ihan sama lopputulos... Kaikkia risottoja ei voi tehä saman kaavan mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:eihän risoton riisiä keitetä erikseen..
Mä lisään lihan vasta perässä, kun silleen on nopsempi. Alan siis kymsennellä niitä samaan aikaan ja lisään ruskistetun lihan riisien sekaan. Rasvassa en kylläkään kullottele edes alkuun, kun nesteen kans tulee terveellisempää.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:ei tehdä ei. ainakaan suomessa.. kyllä paistan lihan erikseen mutta en keitä riisiä erikseen. mä haudutan sen samalla kypsäksi kun ne lihat on siellä.Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Jos jauheliharisottoo teet, niin keitätkö sä sen jauhelihan sielä riisien seassa? Kyllä mä keitän riisin erikseen ja lisään sitte maustetun lihan. Ihan sama lopputulos... Kaikkia risottoja ei voi tehä saman kaavan mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:eihän risoton riisiä keitetä erikseen..