?
-.-
Vieras
Mun painoindeksi oli raskauden alussa 25, eli olin juuri siinä rajalla että on lievä ylipaino. Puoleen väliin mennessä painoa ei tullut ollenkaan lisää, päinvastoin se vähän putosi alussa. Sitten painoa alkoi tulla hieman, mutta korkeintaan + 200 g viikossa keskimäärin.
Nyt on menossa viikko 30+0 ja viime viikkojen aikana painoa on tullut kilo per viikko, viimeisen kolmen viikon aikana olen lihonut tasan kolme kiloa
Ja käsi sydämellä vannon että syöminen ei ole lisääntynyt, enkä ole mässäillyt. Olen enemmänkin pienentänyt annoksia koska liikkuminen on jäänyt kipujen takia niin vähälle. Veden juontia olen lisännyt raskauden alusta asti.
Turvotusta tämä ei ole. Pientä turvotusta on iltaisin nilkoissa mutta ei niin paljoa että se selittäisi tällaisen painonnousun.
Mulla on hirveä stressi päällä tästä koko ajan. Mun kroppa ei vaan kestä tällaista painonnousua. Mut mitä mä voin enää tehdä? Syömistä en voi enää vähentää tai sitten menee jo liian vähälle tai yksipuoliseksi.
Nyt on menossa viikko 30+0 ja viime viikkojen aikana painoa on tullut kilo per viikko, viimeisen kolmen viikon aikana olen lihonut tasan kolme kiloa
Turvotusta tämä ei ole. Pientä turvotusta on iltaisin nilkoissa mutta ei niin paljoa että se selittäisi tällaisen painonnousun.
Mulla on hirveä stressi päällä tästä koko ajan. Mun kroppa ei vaan kestä tällaista painonnousua. Mut mitä mä voin enää tehdä? Syömistä en voi enää vähentää tai sitten menee jo liian vähälle tai yksipuoliseksi.