Eli nyt on menossa kp 13/26 ja yk 1. Päätin vakaasti olla tikuttamatta ovista, mutta kauppareissulta mukaan tarttui ovistesti, jonka tein tänään. Kaikkien laskureiden mukaan oviksen piti olla tänään, mutta ovistestiin ei tullut sitten minkäänlaista viivaa, vain viivanpaikka. Eilen ja pari pv sitten sattui alavatsaan ihan selkeästi koko päivän ajan (menkkamaista viiltelyä ja sitten myös kummaa tunnetta alavatsalla), rinnat on ollut pari päivää kipeät varsinkin sivuilta ja tänään tuli sellaista limaista valkovuotoa, joka kuitenkin loppui heti. Vähän huonovointinen olen ollut pari päivää (aamupalan jälkeen hieman kuvottanut, toissapäivänä oksensin). Luulin tuon johtuvan oviksesta, mutta ei mulla sitten sitä ollutkaan nyt kuten luulin. Kumpi siis lienee todennäköisempää: en ole ovuloinut ollenkaan vai voisiko ovis olla jo mennyt? Jotain mun kropassa kuitenkin tapahtuu, rintojen arkuutta en ainakaan kuvittele, enkä kyllä tuota pientä limavuotoakaan. Olisin hirveän kiitollinen vastauksista =)