Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
2. postiin täytyy olla monta monta lähetystä kerralla. Ei yhtä paitaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
tarkotin 2e postilla siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
2e maksuluokkaa ei taida olla olemassakaan, luulen ma!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
On, jos laittaa isossa helposti kuoressa. Niitä ei kyllä postissa yksittäin saa, mutta kappalehinnaksi tulee 2?. Luulen kyllä että menee 1.60? jos ei ole mikään super paksu ja painava.
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja s:on,mut uskon et menis 2 postilla varmasti,nääs kun joutuu vastaan ottaja muuten maksaan.postistahan tuo selviis
On, jos laittaa isossa helposti kuoressa. Niitä ei kyllä postissa yksittäin saa, mutta kappalehinnaksi tulee 2?. Luulen kyllä että menee 1.60? jos ei ole mikään super paksu ja painava.
saa postista 2e helposti kuoria,ostin just tota varten et menee varmasti perille ilman lisämaksuja mitkä tulee vastaan ottajalle muuten.