Auttakaa! POP toppahaalari!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän se hinta ole siellä 120-130 euron välillä. Ostin juuri viime viikolla vauvahaalarin, jonka kruunuhinta oli 299 ja euro hinta Suomessa 32,90. Po.Pn haalarit ovat yleensä olleet melko lyhytjalkaista mallia, mutta kohtuu kapeita myös. Eli sopii sirolle paremmin kuin Ticket, mutta jos lapsella on pitkät raajat voi tarvia vielä isomman koon.

saapa nähdä miten meille taas käy..
Ticketin malli ei oo meille oikein hyvä, lahkeet on lyhyet mutta haaramitta valtava, samoin leveyttä liikaa..
Ehkä luotetaan tänä talvena taas Cupcakeen?

Molon haalarit on hyviä kapeille ja pitkäjalkaisille. Koon joutuu kyllä ottamaan suuren, mutta kun on kapeaa mallia, niin ei näytä hölmöltä. Meillä oli86 cm pitkällä lapsella koko 98 viime talvena.

[QUOTE="vieras";24326810]Molon haalarit on hyviä kapeille ja pitkäjalkaisille. Koon joutuu kyllä ottamaan suuren, mutta kun on kapeaa mallia, niin ei näytä hölmöltä. Meillä oli86 cm pitkällä lapsella koko 98 viime talvena.[/QUOTE]

minkälaista hintaa näistä pyydetään :)

Mun kokemuksen mukaan POPin koot ei ole niin kovin reiluja (jos vertaa esim reimaan) ja menee aika monen malliseen vartaloon. Meillä oli viime talvena kaverin lapsen vanha POPin toppahaalri kokoa 92cm ja poika oli helmikuussa 90cm ja jos olisin ollut ostamassa haalaria niin olisin ehdottomasti ostanut kokoa suuremman (poika on ikäisekseen pitkä ja todella hoikka). Kun ostettiin vk-haalri niin ostettiin 98 ja oli oikein sopiva (ja pituutta pojalla siis n.90)

Mulla 86cm tummansininen kuin uusi lähdössä myyntiin... toissa talven malli, eli siis ihan samanlainen kuin viime vuodenkin, perusmalli.
Meillä toimi "laihalla" pojalla mainiosti.
Plussakelin pipo löytyy, samoin kovalle pakkaselle, tietty saman väriset puvun kans.
Espoossa.

[QUOTE="...";24326868]Mulla 86cm tummansininen kuin uusi lähdössä myyntiin... toissa talven malli, eli siis ihan samanlainen kuin viime vuodenkin, perusmalli.
Meillä toimi "laihalla" pojalla mainiosti.
Plussakelin pipo löytyy, samoin kovalle pakkaselle, tietty saman väriset puvun kans.
Espoossa.[/QUOTE]

Ja koko setti siis Po.P:in.

[QUOTE="...";24326877]Ja koko setti siis Po.P:in.[/QUOTE]

Ja tämä on isojen poikien mallia, kuten 86cm kuuluukin jo olla.
Hinta uutena puvulla 159,00€. Hatut yht. about 60,00€ päälle.

[QUOTE="...";24326895]Ja tämä on isojen poikien mallia, kuten 86cm kuuluukin jo olla.
Hinta uutena puvulla 159,00€. Hatut yht. about 60,00€ päälle.[/QUOTE]

mulla on tyttö, haluun jotain pirteemmän väristä :)

[QUOTE="...";24326914]Ok, ymmärrän, olen itsekin tarkka väreistä. :)
Äsken surffasin Po.P:in sivuilla ja kirosin, kun ei vielä näy uusia malleja... Ei malta odottaa et pääsee ostaan...[/QUOTE]

Eikö ne ollu uusia tuolla ruotsalaisilla sivuilla :o

[QUOTE="...";24326914]Ok, ymmärrän, olen itsekin tarkka väreistä. :)
Äsken surffasin Po.P:in sivuilla ja kirosin, kun ei vielä näy uusia malleja... Ei malta odottaa et pääsee ostaan...[/QUOTE]

Kyllähän ne jo on tuolla sivuilla??

Kerropas vielä sinä, jolla oli Popin haalari lähdössä myyntiin, oletko laittamassa sitä jollekin palstalle tmv.? Voisin tulla vilkaisemaan, kun etsin 86 koon käytettyä haalaria.

Yhteistyössä