Auttakaa pliis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Netta

Vieras
Olen ihan poikki tuon reilu 8kk vauvan kaa. Heräillyt öisin todella tiheään (n. tunnin välein) jo monta kuukautta putkeen. Nyt on aloitettu unikoulu ja 3 yötä on mies yrittänyt rauhoitella lasta. Itkee vielä yöllä puolikin tuntia kerralla tissiä, vaikka on illalla syönyt hyvin puuroa ja tissiä.

Kaunko tätä vielä jatkuu, että vauva yleensä ymmärtää, että tissiä ei enään yöllä saakkaan?

Kuinka pian teidän unikoulu on tepsinyt? Antakaa mulle voimia jaksaa tehdä tämä koulu loppuun!

Meillä ainakin 3 yötä mennyt kaikilla ja tämän jälkeen alkanut helpottamaan yö yöltä tai nukkuneet jo tuon 3 yön jälkeen kokonaan. Meillä on siis 3 lasta ja aina on jäänyt, milloin minkin vierottamisesta, mieleen tuo kun 3 yötä jaksaa niin sitten helpottaa. :whistle: Näin siis meillä.

Meillä tais mennä kolmessa yössä ja viimesena iltana ei huutanu ku pari minuuttia.Voimia!!JA kärsivällisyyttä,sillä jos nyt lopetat kesken ,ens kerralla kaksin verroin pitempään vie .

Viikko siinä suunnilleen meni, että saattoi sanoa öiden rauhoittuneen. Mutta kyllähän se koko ajan helpotti, otti sellaisen asenteen että tämä tehdään nyt kerralla valmiiksi. Meillä tosin minä olin poikkeuksellisesti se, joka valvoi lapsen kanssa.

Mä olen sitä mieltä, ettei tuossa iässä vältsisti kannattaisi tuota unikoulua pitää ellei oma jaksaminen ole tosissaan kortilla. Meidän muksuilla tuossa iässä on ollut eroahdistus ja vierastus pahimmillaan plus siihen päälle huimat motoriikkapyrähdykset. Oon ottanut lehmänhermoisen asenteen ja antanut huutajien nukkua kainalossa tissin välittömässä läheisyydessä. Olen kokenut, että se on hellintä lapselle ja samalla pääsen itse vähemmällä rauhoittelujen ja valvomisten kanssa. Välillä voi tietty hartioissa tuntua.

Yhteistyössä