auttakaa pian

jep
Joo ja paniikkia tai ei, tuossa vaiheessa tulee niinpaljon ohjeita yms. että et ole yhtään vastuuton tai hönö vaikka tuon unohditkin kysyä.
Tsemppiä urakkaan,mulla tulos hoidoista nukkuu nyt yläkerrassa ;)
 
Siis loppu hyvin kaikki hyvin :eek:)

Eilen panikoin ihan samalla tavalla Pregnylin kanssa. Puregon oli kyllä opastettu, että veivataan kynästä 50iui ja pistetään vatsanahkaan, ja Pregnylin olin myös tarkistanut että vatsanahkaan laitetaan, joten se oli selvä. Sitten tulikin paniikki, että paljon sitä ainetta pistetään. Reseptissä luki, että erillisen ohjeen mukaan, mutta mistään en olevinaan huomannut, että paljonko laitetaan. Vielä on nuo iui:t uusia asioita. Päädyttiin kuitenkin siihen,että koko ampulli täytyy laittaa, ja ainakin vielä ollaan hengissä! Tuntui kyllä puregoniin verrattuna kamalalta pistäminen, kun ainettakin oli niin paljon. Heikotti kyllä, oli vähän aikaa pötköteltävä sohvalla jälkeenpäin. Mutta olen ylpeä itsestäni, että joka piikin olen itse laittanut, luulin etukäteen että itku tulee, ja mies saa tehdä pistot puolestani.

Toisaalta jos noin vähällä vaivalla saadaan pikkukakkonen alulle, niin onhan se hienoa.

Sissi72
 

Yhteistyössä