Pakko purkautua! Yritän kertoa lyhyesti: Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 10 vuotta, 6 v naimisissa, lapset 3v ja 5v. Meillä meni pitkään huonosti ja mieheni petti minua 4 kk:n ajan alkuvuodesta ja jäi kiinni kesällä. Asia oli minulle hirveä järkytys ja luottamus on mennyt. Päätimme kuitenkin päästä tästä yli ja olen yrittänyt unohtaa asian, mutta vaikeaa se on ollut koska mieheni käyttäytyy välillä hyvin välinpitämättömästi, samoin kuin silloin kun hänellä oli toinen. Mieheni on paljon tekemisissä työkavereidensa kanssa, jotka ovat naisia ja toinen nainenkin löytyi työpaikalta, joten epäilyksiä tulee välillä mieleen. Meillä meni hetken jo paremmin ja kolmas lapsi sai alkunsa, on paljon toivottu. Nyt kuitenkin meillä oli paha riita, koska aloin pelätä, että minulla on joku sukupuolitauti, mies kyllä sanoo että kumia on käytetty toisen kanssa. Mies hermostui täysin ja on useasti uhannut lähtevänsä. Minua on loukannut ettei mieheni ole osoittanut mitään mielenkiintoa minua kohtaan, ei puhu, ei kuuntele, suuttuu jos soitan hänelle töihin, ei vastaa viesteihin, raskaudesta ei ole kysynyt mitään. Eilen monen päivän riita kärjistyi siihen että heilutin löytämääni "kepakkoa" miehen edessä että hän tajuaisi että olen tosissani ja kuuntelisi minua. Hän otti minulta kepakon ja löi sillä minua useasti ja nyt toisessa kädessäni on monta mustelmaa, tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun hän on väkivaltainen minua kohtaan. Joka tapauksessa en todellakaan tiedä vieläkö pitäisi jatkaa ja yrittää kun tunnen olevani niin yksin ja tunnen odottavani vauvaa yksin. En todellakaan haluaisi enää väkivaltaa ja keskenmenokin pelottaa, mutta kuitenkin rakastan miestäni enkä haluaisi särkeä lapsilta kotia, enkä haluaisi että se toinen nainen sai kuitenkin särjettyä liittomme.