H
Harmaana
Vieras
Mä olen tosi paljon kotona yksin kun mies on töissä tai harrastuksissa. Meillä olis LA parin kuukauden päästä, ja oon koko raskauden ajan ollut yksin ja tunteissani tukea vailla, siis tämä on ollut kaikkea muuta mitä toivoin/luulin. Niin paljon ollaan erossa toisistamme ettei oikein edes kuulumisia tiedetä. Ei koskaan olla yhdessä niin että voitaisiin jutella, ja sitä on jatkunut niin pitkään etten enää edes osaa sanoa yhtään mitään. Tänään oon ollut niin ahdistunut että olen tässä vain istuskellut ja niellyt itkua, mies vierellä katsellut tv:tä ja juonut muutaman kaljan. Sitten se yhtäkkiä ilmoitti lähtevänsä baariin, se aukaisi hanat: itkin niin että melkein oksensin, ahdisti niin et oli lähestulkoon paniikki ja oksensin vessanpöntöllä. Pyysin miestä ettei jättäisi mua nyt yksin, että en kestä sitä yksinoloa nyt. Mutta lähtihän se ja sai vielä riidankin aikaan. Sanoin sitten kiihdyksissäni että jos nyt lähdet niin ei tarvi tulla takaisin. Nyt pelkään ettei todella tule. Mun lapsuudenkoti oli rikkinäinen, enkä ole elämältä pyytänyt muuta kuin ehjää perhettä. Nyt olen täällä vatsani/unelmani kanssa yksin ja olo on petetty. Ahdistaa ja itkettää niin että tuntuu että kuolen tähän oloon.