Auttakaa, parhaat vinkit rintaraivareihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vauva vasta 4 vkoa (täysimetyksellä) ja jo raivotaan rinnalle. Tiedän kyllä miksi: jostain syystä nyt loppuviikosta maitoa on herunut TOSI hitaasti. Ei vauva malta odottaa niin kauaa. Yöimetykset sujuu (viimekin yönä 4 imetystä) mutta päivisin on tuskaista. Olen yrittänyt tarjota rintaa kun on vielä puoliuninen ja silloin se sujuu hetken, mutta kun se heruminen alkaa niin hitaasti tällä hetkellä, että vauva ehtii sitten raivostua kuitenkin. En kyllä ymmärrä, miksi herumisen kanssa on nyt näin vaikeaa, koska vielä alkuviikosta maitoa tuli tosi hyvin ja helposti! Ihan pelottaa, että maito alkaa kohta vähetä, kun sitä ei rinnoista poistu.

imetät ekaksi samasta tissitä niin kauan et lapsi on ihan täynnä ja sitten siirryt toiselle tissille kun toinen on ihan tyhjä... Tällä lailla vyöhyketerapeutti mulle neuvos... Ja eikös sit nesteiden (veden ja maidonjuonti) auta...imetysteetäkin on kuulema saatavilla ja sarviapila, anis, kumina, fenkoli ja tilli teet lisäävät ilmeisestikin maidon eritystä... Ja rinnat pitäisi kuulema vaan tyhjentää useammin niin maidoneritys lisääntyy.. Mut nää on vaan kuulopuheita mun laskettu aika on vasta helmikuussa :D Ja olen vasta kahtena yönä nähny unta imettämisestä :P

anna esim 15ml pullosta eka niin pahin nälkä menee ohi ja jaksaa sit tehdä töitä rinnalla

tai

miehes ottaa vauvan pariksminuutiks syliinsä huutamaan ja sä odotat sängyllä ja mies tuo vauvan suoraan tissille ja vauva ilahtuu siitä.. se toimi meillä

http://imetystukilista.net/sivut/index.php