auttakaa päätöksenteossa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyypillinen kaksonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyypillinen kaksonen

Vieras
mä en kerta kaikkiaan osaa nyt päättää mitä teen!! jatkanko samalla työnantajalla, palkka olisi todella hyvä, mutta stressikin sen mukainen. ja työaikoja ei ole vaan päivystetään periaatteessa 24 h. lomalla saa sitten puhelimen sulkea. vai siirrynkö kilpailijalle, joka tarjosi ihan hyvää liksaa (palvelualan esimiehen keskivertopalkasta vähän enemmän) ja töitä 4 pvä viikossa ja tavoittavissa ei tarvi olla sitä 24 h.

kohta hajoaa pää tän asian kanssa kun en vaan osaa päättää....
AUTTAKAA!!!
 
no näinhän tämä kuulostaakin aika selvältä tapaukselta. mutta yllätys kun tähän tietysti liittyy vähän muutakin.. kilpailijalla joudun liikkumaan paljon, mutta saan niistä tietty km-korvaukset. toisessa hommassa mulla olis työkaveri (joka jakaa sitä stressiä, mutta en vielä tunne tätä henkilöä) ja kiinteä toimisto.
 

Similar threads

Yhteistyössä