Auttakaa, onko normaalia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirveä olo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sinulla on tosi vaikeaa tuo oireilu ja ne kohteet ei ole se olennainen asia. pakkoajatuksien kirjo on niin laaja. kun toinen poistuu niin toinen tulee tilalle. minusta tarvitset psykiatrin hoitoa ja kemiallista apuakin. ei jahkailuja perheneuvolassa. julkisellakin puolella saa psykiatrin hoitoa eli vaadi parempaa. nuoruus on katoavaista ja on tosi vaikea kasvaa aikuiseksi, jos aika menee oireiluun kun tulisi olla ihmissuhteita ja valmistautua tuleviin opiskeluihin. tsemppia!

Ja vielä että varmaanha se sytyttää jos ajattelee aluksi sen hurjan kauniin naisen siihen, hahhah..Huomaa tässä että pelot on aika turhia :D kiitos vielä kaikille

Eli siis olen 15-v poika. Mulla on pakko-oireinen häiriö ja paniikkihäiriö(jos näillä on väliä). Serkkuni kertoi nekrofiliasta ja pelkään yli kaiken olevani nekrofiili seuraavasta asiasta johtuen. Kuvittelen ensin naisen joka olisi kiihottava, sitten kuvittelen että hän olisikin yhtäkkiä kuollut, ja kiihotus ei lakkaa laantuu vain vähän, joskus ajatus alkaa vain siitä että muuten kiihottava henkilö olisi jo valmiiks i hengetön, jolloin kiihotus on todella vähäistä ja loppuu samantien kun sen haluan.. Pelkään oikeasti ettå olen nekrofiili ja että tosiaan haluaisin jotain tuollaista.. Ällöttää ja oloni on hirveä ja en oikeasti jaksa enään tätä. Onko normaalia murrosiässä tämmöinen... Pitää kertoa ensi kerralla perheneuvolassa tästä mutta olo on todella sietämätön.

Yhteistyössä