Auttakaa,olen raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
miehelle, jonka kanssa en juurikaan näe tulevaisuutta. Eilen tein testin ja plussaa näytti. minulla on jo 6-vuotias poika edellisestä suhteestani, poika aina joka toinen viikonloppu isällään.

Tunteeni ovat hyvin sekavat. Osittain sydän sanoo et mun tulis pitää tää lapsi, mut järjen tasolla se ei tuntuisi viisaalta. Todennäköisesti tulisin olemaan yksin uuden tulokkaan sekä poikani kanssa, ja se pelottaa.

Osaako kukaan sanoa jotain tahoa, jonka kanssa voisin keskustella tilanteestani? Huomenna ajattelin ainakin mennä lääkäriin.

Hakeudu hoitoon vaikka! Miksi et huolehdi ehkäisystä, varsinkaan, jos olet suhteessa, johon vauva ei sovi? Sulla jo ennestään lapsi, ja epäonnistunut suhde, tarvitseeko toistaa itseään, varsinkaan viattomien lasten kautta?

hei,

jos tahdot lapsen niin ehdottomasti pidät sen. olen ollut samassa tilanteessa, pidin lapsen ja se oli elämäni paras päätös. perheemme ilman tätä toista lasta tuntuisi aivan tyhjältä. jos tahdot toisen lapsen, pidä lapsi vaikka isän kanssa ei tulevaisuutta olisi. itse olin aluksi testin tehtyäni aivan kauhuissani, pari viikkoa itkin päivittäin. nyt olen tapahtuneesta vahingosta ikionnellinen.

paljon kannustavasta vastauksesta "samassa tilanteessa ollut". On vaan niin hyvin sekavat tuntemukset, enkä tosiaan tiedä mitä tekisin. En myöskään halua tehdä mitään hätiköityä, etten joutuisi katumaan koko loppu elämääni. Toivon, että mun ajatukset selkiintyy pian.

No tuota,jos lapsen pitäminen ei olisi äärimmäinen katastrofi niin pitäisin tuossa tilanteessa. Kuitenkin esikoinen jo 6v. ja kaksi lasta nyt ei ole maailmanloppu eikä este millekkään.Sitten kun niitä tenavia on 3 ja enemmän,ja vielä kaikilla eri isät niin alkaa olemaan vähän heikosti asiat.

Yhteistyössä