AUTTAKAA OIKEESTI,tärkeä meno!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mää teen nyt? Onko vinkkejä millä oikeesti saa turvotuksen pois naamasta ja vatsasta? Illalla on erittäin tärkeä meno(ei siis mitään pikkujouluja vaan tärkeä kokous työn puolesta). Ja mää en voi näyttää tältä. Mulla ei myöskään ole aikaa olla mitään kurkut silmillä tai kylmäpusseja, ja ne ei edes mahalle auta. Ideoita?

Mitä mää teen nyt? Onko vinkkejä millä oikeesti saa turvotuksen pois naamasta ja vatsasta? Illalla on erittäin tärkeä meno(ei siis mitään pikkujouluja vaan tärkeä kokous työn puolesta). Ja mää en voi näyttää tältä. Mulla ei myöskään ole aikaa olla mitään kurkut silmillä tai kylmäpusseja, ja ne ei edes mahalle auta. Ideoita?
Ja lisäyksenä, koska kaks plus, ettette ajattele mun ryypänneen koko yötä, ni ei. Olen valvonut sairaan äitini vierellä yön ja ehdin syömään vaan pikapizzan(huono valinta, mut kanttiini ei muuta tarjonnu siihe hätään). Ja nyt pitäs tällä päällä, näillä silmäpusseilla ja mahaturvotuksella olla freessi!

Juo vihreää teetä ja paljon vettä. Syömiset pidät kevyinä ja vähäsuolaisina. Joitain diureettisia hedelmiä voi syödä (tuore ananas, sitrushedelmät). Sitten jos ehdit vielä tehdä reippaan kävelylenkin ennen iltaa niin eiköhän katoa turvotus.

Kiitos. Lisää vinkkejä saa laittaa! Lenkille en kyllä nyt ehdi, enkä jaksakkaan näillä unilla. Täytyy lähteä äitiä katsomaan tässä taas kohta. Kaupan kautta ja eväät mukaan. Listassa on ny ne teet ja sitrukset. Muita ideoita?

Mä näytän oikeesti ihan kauheelta! Kengätkään tahdo mahtua jalkaan kun niin turvoksissa. Voi ei! Miten ihmeessä saan itteni edustavaan kuntoon. Eihän selittely kokouksessa mitään auta, joten turha kai edes yrittää. Onneks iltaan on pitkä matka..

Juo paljon vettä, pue jotkut litistävät sukkikset jalkaan.

Kukaan ei tärkeässä kokouksessa sun naamaasi kiinnitä huomiota, jos nyt ei ihan itkettyneenä sinne mene. Älä varsinkaan selittele mitään!!!

Laitat vähän poskipunaa tai aurinkopuuteria, valokynää tms. Silmälasit jos on, niin kehykset usein peittää silmäpusseja vähän.

On ap menossa miss Suomi-finaaliin tai elämänsä ensimmäisiin sokkotreffeihin, vai miksi mahdollinen pieni turvotus on ongelma? Voin kertoa, että 87% todennäköisyydellä kukaan ei huomaa ulkonäössäsi mitään erityistä, ei negatiivista eikä positiivista.

Yhteistyössä