AUTTAKAA - nyyh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Olen rv 25 menossa. Äsken kävin vessassa ja pikkareihin oli tullut sellainen housun napin kokoinen limaklöntti joka oli ihan "ruskea". Vanhaa verta? Mitä tää on!!!
Hommittiin toissa yönä miehen kaa ja koko viikonlopun tein 10h päivää eräässä isossa tapahtumassa juosten essun taassun ilman taukoja. Olin mielestäni eilenkin huomaavanani ruskeaa limaa mut en noin et olisi klöntissä? :( Voiko johtua petipuuhista?
Kolme viikkoa sitten tuli myös limaklöntti veriviiruilla. Silloin kävin lääkärissä ja paikat oli ihan ok eli mitään ei ollut tapahtunut. Silloin ei oltu sekstailtu aikoihin et en tiedä mistä tää tuli. Lääkäri määräs vaan viikon rauhallisemmin ottamaan. Ei ole supistellutkaan enää...
Kyllä mua pelottaa :,(

Voipi olla ihan verisuonesta limakalvolla. Raskauden aikana paikat on kuivat ja verisuonet vuotaa helposti.

Jos ei tuoretta verta tule, niin tuskin syytä huoleen. Mullakin vuoteli aika ajoin.

Mulla oli ja veristä vuotoa alkoi tulla just noilla viikoilla. Terveen lapsen sain, mutta kahteen otteeseen piti sairaalassa köllötellä verivuodon takia ja loppuraskaus maata vaan. Leikkasivat sitten vaavin ulos vk 35. Istukka tuossa alhaalla niin, ettei vaavi päässy normaaliteitse ulos. Herkästi vuotaa verta, jos etinen istukka. Niin herkkä se istukka.

Alkuperäinen kirjoittaja raskaana:
ei ole tinen istukka. Istukka viimeks tossa navasta hivenen vasempaan... vai onko se just etinen??

Kyllä se olisi sulle tehty tiedoksi, jos kyseessä olisi etinen istukka.

Nyt huolet pois, jos vuotoa tulee noin vähän ja sekin jo "vanhaa" ei varmastikaan ole syytä huoleen. :hug:

Vuotoa ei ole enää tullut. Kumma tunne on kyl mahassa, kuin menkkojen aikaan...painetta.
Tää on kolmas raskaus ja koskaan ennen mulla ei ole ollut mitään vuotoa tmv ennen synnytystä. Kumpikin mennyt vielä reilusti yli ja kakkonen käynnistettiin.
Sellainen puristava/työntävä "kipu" tuntuu siinä kohti mis luultavasti istukka on. Ei kait se ole irtoamassa :(

Käy äitipolilla näyttäytymässä, mutkin lähetettiin neuvolasta sinne toisen raskauden aikaan kun oli samanmoista ruskeaa vuotoa, ei ollu mitään vakavaa mutta sai ainakin selvyyden! :hug:

mees nyt pistäytyyn siel sairaalas tai soita ainakin äitipolille... mulla irtos viikkoo ennen synnytystä limatulppa, se on sellanen vähän rään näkönen klöntti, jossa saattaa olla niitä veriklönttejä. mut ota yhteys sun synnytyssairaalaan ja kysy tarviiko tulla näyttäytyyn, siellä on tarpeeksi osaamista ja tietoa.