Auttakaa nyt oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justME
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justME

Vieras
Kyllä elämä voi olla vaikeaa. Itse olen tehnyt siitä vaikeaa, miten aukaista nämä solmut. Tässä tämän helken vaihtoehdot...

A) Lasteni isä, joka kanssa suhde tuntuu kaverisuhteelta ja seksiä ei ole ollut pitkään aikaan, joka haukkuu huoraksi ja löysäperseeksi jne (aiheestakin osin), josta eroa olen halunnut jo kauan, josta eroaminen tuntuu silti tosi vaikealta.... Lapsista alkaa tappelu. Jäädäkö lasten takia?

B) "Sivusuhde" joka on mm. suhteen alussa, naimisissa olessaan valehdellut nimensä, keväällä kyllästyi minun erovaikeuksiin ja lähti kreikkaan viikoksi kertomatta mulle, eikä tekstannu viikkoon, joka nyt vielä kuviossa olessaan painostaa muuttoa hänen luo NYT, kk loppuun mennessä tai loppuu juttu.

C) Oma asunto, jota ei ole helppo luottotiedottomana saada.... Sen odottamiseen loppuisi tuo "uusi suhde" jne.

Miten voi olla näin helvetin vaikea ottaa ja lähteä?? Auttakaa!!!

Kyllä mä tossa tilanteessa olisin sen oman asunnon kannalla. Kannattaisi opetella elämään yksikseen (lasten kanssakin, ilman siis toista aikuista) ja harkita suhdetta toiseen sukupuoleen (tai samaan :saint:) vasta sen jälkeen.

A tai B -vaihtoehdot ei kumpikaan kuulosta kovin ihanilta. Toisen haukkuminen tai kiristäminen ei kuulu mun mielestä tasavertaiseen parisuhteeseen.

olisin uuden asunnon kannalla.Koeta oppia enste oleen yksin/lasten kans ja kokoo ittes.Hoidatte tapaamisasia ym.. Sit katot miehiä kun on asiat ok.
Ei kandeis lähtee huonosta suhteesta ja luultavasti mennä heti toiseen huonoon kun siltähän toi "sivusuhdekin" vaikuttaa.

Olen samaa mieltä,että ehdottomasti muutat nyt ensin omaan asuntoon lasten kanssa ja koitat saada asiasi kuntoon. Vasta sen jälkeen on aika uudelle suhteelle, älä missään nimessä syöksy huonosta suhteesta toiseen. Löydät varmasti arvoisesi suhteen kun aika on oikea. Voimia!

Kaiken kokeman perusteella mua pelottaa hemmetisti, että joudun katumaan, ja sitten olen jumissa siellä... Lapsista eroaminen tuntuu helvetin vaikealta :( Samoin tosta B:stä eroaminen ja tänne jääminen, että saan olla lasten kanssa... Mä oon ihan hajalla.

oman asunnonkin saat, vaikka on merkintöjä. Nyt itseä niskasta kiinni ja opettele tekemään päätöksiä ja elämään yksin. Jos nyt lähdet toisen luo, olet kohta aivan samassa pisteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja justME:
Kaiken kokeman perusteella mua pelottaa hemmetisti, että joudun katumaan, ja sitten olen jumissa siellä... Lapsista eroaminen tuntuu helvetin vaikealta :( Samoin tosta B:stä eroaminen ja tänne jääminen, että saan olla lasten kanssa... Mä oon ihan hajalla.

miks ette tee lasten suhteen niin,että ovat vuorotellen kummallakin vanhemmalla?unohda se herra B,hoida asiasi kuntoon ja vietä aikaa lastesi kanssa..

Yhteistyössä