Auttakaa nyt mua päättämään, en ite osaa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Kun tytöllä tällä viikolla 1 vuotis kuva, ja tilasin vanhanajan mekon netistä. Ja se on aivan ihana! Mutta jotenki tekis mieli hommata jotkin toisetkin vaatteet, ja ottaa ne päällä kuva. Mut millanen se toinen asu olis??? Kertokaas oma mielipiteenne. Millasen itse hommaisit toiseksi asuksi, jos sun lapsella olis jo vanhanajan pilttiasu.

joku tommonen "hupi" asuste vois olla ihan jees, jos jaksaa niin paljon panostaa... meillä ihan tavis hame tytöllä päällä, olin tyytyväinen kun suostui kuvattavaksi eikä joka kuvassa itkeny..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No hei, hyvä kun 1-vuotiaan/äidin/valokuvaajan kärsivällisyys riittää yhdessäkin asussa kuvaamiseen. Onkohan vähän liian kunnianhimoinen tavote?

No ei mielestäni ole kunnianhimoinen tavoite :D Aika vitsin murjasit ;) Kun tilasin aikaa kuvaukseen, mulle vielä kuvaaja painotti, että kannattaa ottaa toisetkin vaatteet mukaan, niin on sitten kiva kun on kahdet vaatteet, että tulee erilaisia kuvia. Ehkä sulla itselläs ei riitä kärsivällisyys, mutta se ei meinaa sitä, etteikö meillä riittäs. Mistä näitä idiootteja oikein tulee, kun joka ketjuun pitää tulla ihmettelemään ja aukomaan. :O ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ap..onko sulla omia vaatteita jäljel? mikään ei voita aitoja retroja. :heart:

Hei muuten!!! Ihana kun muistutit, mulla on mun oma mekko, joka on ollu mun päällä 1 vuotiskuvassa!!! :) Sen tietenkin laitan, en edes muistanu enää. Nyt sitä etsimään!!! Vielä kerran ISO KIITOS! :D

Yhteistyössä