auttakaa nyt läskiä ämmää!!

  • Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti
läski
aion alkaa laihduttaan. nyt pitäs vaan saada vähän tietoo että miten kantsii alottaa. mikä on esim se kalorimäärä minkä norm aikuinen päivässä saa käyttää? kaikki muutkin neuvot otan kiitollisena vastaan!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja läski:
aion alkaa laihduttaan. nyt pitäs vaan saada vähän tietoo että miten kantsii alottaa. mikä on esim se kalorimäärä minkä norm aikuinen päivässä saa käyttää? kaikki muutkin neuvot otan kiitollisena vastaan!!
Mene vaan sinne Siwaan hakemaan lihiksiä, et sinä kuitenkaan onnistu.

 
Nitta
En osaa antaa kalorimääristä mitään arviota (en harrasta näiden laskemisia), mutta mitäs jos alkuun katsoisit, että
- syöt säännöllisesti (aamupala, lounas, pieni välipala, päivällinen/iltapala)
- kun naposteluttaa, vedät vihanneksia
- vähennät syömäsi määrää vaikka puoleen
- katsot, että se vatsa täyttyy ensimmäiseksi kasviksilla ja vasta sitten tulee se muu mättö (jota on se puolet vähemmän aiemmasta)
- otat liikunnan osaksi eloa eli hyötyliikuntaa, hyötyliikuntaa, jollei muuten urheilu maistu?

Noilla eväillä itse pudottanut painoa 20 kiloa.
 
*/*
Mä haluun kannustaa: Syöt vaan sillee kun ennekin, mutta 3/4 annoksesta pois. Säännöllisesti pitää syödä, muuten tulee vaikerrus ja itku. Ja kun tekee mieli lisää: lähdet vaan kävelylle ja juot ½ litraa vettä, kun tulet. Vesi on tärkee. Vishy on seuraavana ja rasvat pelkiksi öljyiksi, ei rasvaa leivälle, eikä ruuanvalmistukseen. Lisää vihanneksia ja hedelmiä 5x määrä päivääsi. JA vatsa kiittää.
 
pidä karkkipäivä vain kerran viikossa, käy vähintään 3 kertaa viikossa pitkä kävely/juoksulenkki, iltasyöminen minimiin(se lihottaa eniten) esim. hedelmät ja ruisleipää hyvä iltapala, juo 1-2 litraa vettä päivässä.
eikös 2000 kaloria ole naiselle suositeltava päivämäärä?? ja sitten, paljon tsemppiä! oisko sulla kaveria jonka kans voisit käydä lenkillä/kävelyllä? kaksin mukavampaa :)
 
mä suosittelen aina vaan karppausta. Itse en laihduta, mutta mun äidiltä lähti 10 kg pois ihan viuh vaan, huomaamatta. Mulla itellä lähti nyt makeannälkä, suklaata kun maistoin, se oli hemmetin pahaa. Oon ehkä kuukauden verran ollut vähillä hiilareilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tää on suuri ihmetys minulle. Naiset vetää karkkeja ja sipsejä. Itse olen ostanut ehkä 1 pussin sipsejä 10 vuoteen. Jätskiäkään en syö, enkä pullaa.
no millä herkuttelet? aika ankeelta kuulostaa
 
Nitta
Hieno homma! Muista myös juoda (vettä) tarpeeksi jo senkin vuoksi, että liikkuessa tietysti hikoaa, mutta vedellä saa myös täydennettyä vatsaa ne pari ekaa päivää, jolloin kurnii kun pienentää ruoka-annoksiaan.
 

Yhteistyössä