Auttakaa nyt kokematonta vauvan pukemisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
Olen hoitamassa veljentyttöjä ja ajattelin lähteä kävelylle, mutta kun en tiedä yhtään mitä tuollaiselle viisikuiselle vauvalle pitäis laittaa ulos päälle. Voisitteko auttaa?
Rattaat ei ole topatut ja ne on sellaset, missä on toiselle ratasosa ja toiselle ratasosaan laitettava kantokassi tai mikä koppa se nyt onkaan. Ei siis ole kamalan suojaisat.

Lämmintä täällä on ehkä 5-6 astetta ja aurinko paistaa, mutta tuulee vähän.

Minulla ei ole omia lapsia ja muutenkin vain vähän kokemusta lapsista. Siksi kyselen tyhmiä.

Mä oon käyttöny tippapukua ilman mitään lisätoppauksia, vaaleat vaunut. Jos on tummat vaunut niin ne rietty kuumenee auringossa enempi, ehkä joku ohuempi haalari+makuupussi vois olla parempi ratkaisu niin voit sitten avata makuupussia tms jos vauva tuntuu hikiselle.

Meillä puolivuotiaalla normaalit vaatteet, äp:n vanuhaalari, myssy, villasukat, toppatöppöset, villahanskat ja äp:n makuupussi. Vaunujen suuaukon edessä on vielä tuulensuojana viltti (niin kuitenkin että ilmaa pääsee sivuilta vaunuihin.

Meillä 10kk ikäisellä on ollut sisävaatteet, keväthaalari, toppatöppöset, lapaset käsissä, kypärämyssy ja pipo päässä.

Nukkunut on kantokopassa, minne olen pienen vielä laittanut makuupussin sisälle.

Meillä on 10kk ikäisellä vielä ihan äp-toppapuku käytössä, kyoärämyssy, välikausipipo ja tumput ja töppöset. Alle jätän vain sukkahousut ja bodyn. Sitten jos autolla liikutaan niin sitten vasta laitan ohuemman vk-puvun.

Yhteistyössä