auttakaa nyt että saan järkevän tytön nimen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa päättää

Vieras
eli homman nimi on tää että 8v odotin että saan tytön nyt se tyttö on tullut
ja olin jo 15 kesäsenä päättänyt että jos tyttö tulee se on neea tai aada (olin niihin jossain törmännyt ja olivat vielä harvinaisia) nykyään jo liiankin yleisiä mutta jomman kumman nyt laitan

eli etunimi on joko
neea tai
aada
(se on saletti)

toisia nimiä 1 tai 2 mutta en saa niitä mitenkään ruotuun ja sopimaan

toka nimi vois olla
lumi
tinka
pinja
unna
jade

3 nimi

lumina
olivia

toisin vois olla vaan 2 nimee tyyliin neea olivia mutta kun ainokainen tyttö ja ihania nimiä niin tietty sitä lykkäis niin monta kun vaan mahdollista =)

tässä samalla muuten kirjottelen tein ehdotukset paperille =) pääsee illalla sängyssä miettiin..

mä oon ite pyöritellyt niitä ees taas vatvonu ja vatvonu ja sit tuntuukin että pitääkö tässä viä hakee nimi kirja esille.

miehen sisko jo ryöväs "multa" 2 nimee omalle tytölleen kun tytöstä tuli aino emilia mulla siis oli itellä myös listassa noi nimet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Voi että, kun ovat kaikki jo niin kuluneita nimiä.

Ei sen kuluneempia kuin monet muutkaan. Kamalia on ne nimiväännökset, joita lapsille annetaan nykyään, kun halutaan olla niin uniikkeja ja erikoisia... Ja noi Tinka ja Unna ei edes oo kuluneita, vaan aika harvinaisia kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tässä samalla muuten kirjottelen tein ehdotukset paperille =) pääsee illalla sängyssä miettiin..

mä oon ite pyöritellyt niitä ees taas vatvonu ja vatvonu ja sit tuntuukin että pitääkö tässä viä hakee nimi kirja esille.

miehen sisko jo ryöväs "multa" 2 nimee omalle tytölleen kun tytöstä tuli aino emilia mulla siis oli itellä myös listassa noi nimet.

Aino Emilia <3 on aivan ihana nimi, mut Aada (Lumi) Olivia on myös <3

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aino Emilia <3 on aivan ihana nimi, mut Aada (Lumi) Olivia on myös <3

joo toi aino oli sellanen minkä halusin

eli ois ollut luultavasti neea aino emilia tai neea aino olivia

mutta kun menin nimiä hössöttään niin tällä oli ristiäiset joulukuussa ja sai aino emilian niin en mä sit enään samoja viitti menin sitten kalenterin läpi ja nappasin nuo 2 nimeks ja sen takia tää nyt onkin näin älyttömän vaikeeta kun mun selkein nimi ehdotus meni pois listalta

Yhteistyössä