A
"aloittaja"
Vieras
Mulla on viikkoja nyt 33+4 ja lauantaista lähtien oon aina välillä vessareissujen yhteydessä huomannut pikkuhousunsuojassa semmosia hieman ehkä kellertäviä limaklönttejä.. Kävin tuolloin lauantaina päivystyksessä (pyysivät näytille kun soitin ja kerroin tosta limasta) ja lääkäri siellä meinas että valkovuotoa joka nyt vaan on muuttanut vähän muotoaan. Tuo lima ei haise ainakaan pahalle eli ei mitään tulehdusta ja välillä tulee ihan normaalia valkovuotoa. Ne teki sen testin vielä että onko riskiä ennenaikaiseen synnytykseen ja testin tulos oli ihan negatiivinen. Kohdunkaulakin ultralla mitattuna 4cm ja kiinni. Olisko tuo testi näyttänyt sitten positiivista jos tuo lima olis limatulppaa?
Panikoinko mä nyt ihan turhaan?? Pelottaa jotenkin silti että tää syntyy nyt etuajassa
Suht kivuttomia supistuksia on ollut jo raskauden puolivälistä asti...
Turha varmaan sanoa, ekaa vauvaa odotan. Voi kun olis kiva, jos joku vaivautuis vastaamaan. Ihan hyvillä viikoillahan tässä jo ollaan, eikös?
Panikoinko mä nyt ihan turhaan?? Pelottaa jotenkin silti että tää syntyy nyt etuajassa
Turha varmaan sanoa, ekaa vauvaa odotan. Voi kun olis kiva, jos joku vaivautuis vastaamaan. Ihan hyvillä viikoillahan tässä jo ollaan, eikös?