H
hyvää tekee mieli
Vieras
Tekisi mieli jotain tosi tosi hyvää, mutta pää lyö tyhjää ja en tiedä mitä tekisin. Kauppaan olen vielä menossa joten kaikkea saa ehdottaa,mut ei siniruokia ( poika ei syö)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24701841:LasagneaMitä on siniruoat???
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24701874:Nams.. Ja teidän osoite oli?![]()
![]()
![]()
Tuo onkin hyvää ja sitä tehdään usein ukkelin kanssa yhdessä. Yksin sitä ei viitsi ruveta vääntämään.Meillä on uunissa perunaviipale-jauhelihalaatikko.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää tekee mieli;24701902:Lasagne,nam.Mitä josminäkinalusta alkaen tekisin senitse,kerrankin.Yleensäolen tehnyt pikaisesti sen Knorrin valmislaatikoista.Ihanaa valkokastiketta, valkosipulia,mausteistajauhelihaa. Apua multa tippuu kieli kohta suusta ku livon
Kaunis kiitos![]()
Meillä on uunissa perunaviipale-jauhelihalaatikko.
Meillä on uunissa perunaviipale-jauhelihalaatikko.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää tekee mieli;24701913:Mä laitoin ensimmäistä kertaa viime kerralla kun tein j.liha-perunavuokaa niin sinne sekaan kolmensipulin ruokakerman ja voi vitsi miten se oli ihan sikahyvää.Kokeilkaas joskus jos ette kaihda ruokakerkmoja![]()
Tuota kokeilenkin seuraavalla kerralla. Kiitos vinkistä. Mä laitan perunaviipalelootaan lihalientäkin.
Hitto ja nyt tuli mieleen perunatuuvinki! Onneks kohta on joulu![]()