Auttakaa mut tän yli! Kun eihän tämä mikään maailmanloppu ole...

vaikka siltä juuri nyt tuntuukin. :(
Lupasin myydä kaverille meidän yhdistelmät, vaikka meidän pikku-ukko onkin vasta 1 v 2 kk. Ollaan suunniteltu tilalle pelkkiä kuomurattaita, kun ei noille yhdistelmille ole ollut niin käyttöä.
Laitoin vaunut tänään kuntoon ja tajusin, että olen niissä niin kiinni, että en tiedä pystynkö niitä luovuttamaan pois, kun kaveri ne tällä viikolla hakee. :| Eihän meillä mitään vauvasuunnitelmia ole lähivuosina, ehkä joskus myöhemmin, mutta kun ne on niin ihanat vaunut!
Puhukaa mulle järkee!
Saahan niitä uusia ja yhtä hienoja myöhemminkin... Eikö? :ashamed:
 
vieras
sä saat sit vielä hienommat jos/kun teille joskus lisää lapsia tulee.. vuoden päästä sun maku on jo ihan eri ja kun vaunut kehittyy koko ajan, et sä kuitenkaan haluais niitä sun nyksiä enää sit :)
 
Nämä ovat kyllä jo meitin neljännet vaunut ja lapsia on kolme. =)
Vaunufriikki siis. Mutta silti on vaikea luopua, vaikka kuinka uskottelen itselleni kaikenlaista. :/ No, kaippa se siitä sitten. Onkohan se hyvä vai paha, että niihin saattaa sit vielä törmäillä, kun ne on kaverilla? :| :whistle:
*huokaus* On ne vaan niin ihanat!
Kyllä ne tietty olis mennyt tolla pojulla vielä parikin vuotta... :/
ARGH!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Sano kaverilles että myy ne sulle takas jos joskus tarvitset =)
Tätä mä hiukan pohdinkin. =)
En vaan enää kehtaa perua kauppoja, kun niistä ollaan jo suullisesti sovittu. Hassua kiintyä johonkin tavaraan näin!
Mahtaakohan käydä niin, että ostan tilalle uudet yhdistelmät, enkä kuomurattaita. =) =) Mies vois tykätä! :D
 
vieras
Ostat jotkut luxus-super-hyper-täydellisen ihanat kuomurattaat tilalle! Kyllä se siitä! Me ostettiin ponyt kun poika oli reilu vuoden eikä olla yhdistelmiä sen jälkeen käytetty kun muutaman kerran. Kyllähän ne myydä kannattaa sillon, kun malli ja kuosi on vielä ajanmukainen.
 
...
Joo, ja mun teki pahaa kun myin syöttötuolin pois :D
Ei me sitä enää tarvita, ja tilaa oli vaan viemässä mutta silti... Siinä ne meidän pienet on aloittaneet syömise. Snif.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:
Nämä ovat kyllä jo meitin neljännet vaunut ja lapsia on kolme. =)
Vaunufriikki siis. Mutta silti on vaikea luopua, vaikka kuinka uskottelen itselleni kaikenlaista. :/ No, kaippa se siitä sitten. Onkohan se hyvä vai paha, että niihin saattaa sit vielä törmäillä, kun ne on kaverilla? :| :whistle:
*huokaus* On ne vaan niin ihanat!
Kyllä ne tietty olis mennyt tolla pojulla vielä parikin vuotta... :/
ARGH!
4 on vähät.. :p jospa nyt tärppäisi, haluaisin koettaa bugaboota kun niitä ei ole meillä vielä ollut.. :LOL:
 
Mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hmm. En pysty auttamaan... nimim. nurkissa yhdet yhdistelmät, yhdet makuuvaunut ja kahdet satikkarattaat. Kahdet kaksosten yhdistelmät olen sentään raaskinut myydä :ashamed: Ja tosiaan lapsiluku takuuvarmasti täysi :wave:
;) pitäähän sitä säästää mahdollisia lastenlapsia varten. Minua ainaki harmittaa kun äiti möi ne meidän vanhtat ihanat makuuvaunut.Nyt olis ollu niille mummolassa käyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hmm. En pysty auttamaan... nimim. nurkissa yhdet yhdistelmät, yhdet makuuvaunut ja kahdet satikkarattaat. Kahdet kaksosten yhdistelmät olen sentään raaskinut myydä :ashamed: Ja tosiaan lapsiluku takuuvarmasti täysi :wave:
;) pitäähän sitä säästää mahdollisia lastenlapsia varten. Minua ainaki harmittaa kun äiti möi ne meidän vanhtat ihanat makuuvaunut.Nyt olis ollu niille mummolassa käyttöä.
Niin ja miehelle aina sanon, että voihan tulla joku kaveri kylään, jolla on vauva... saa sitten lainata meidän vaunuja :saint:
 
Mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Mintunkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Hmm. En pysty auttamaan... nimim. nurkissa yhdet yhdistelmät, yhdet makuuvaunut ja kahdet satikkarattaat. Kahdet kaksosten yhdistelmät olen sentään raaskinut myydä :ashamed: Ja tosiaan lapsiluku takuuvarmasti täysi :wave:
;) pitäähän sitä säästää mahdollisia lastenlapsia varten. Minua ainaki harmittaa kun äiti möi ne meidän vanhtat ihanat makuuvaunut.Nyt olis ollu niille mummolassa käyttöä.
Niin ja miehelle aina sanon, että voihan tulla joku kaveri kylään, jolla on vauva... saa sitten lainata meidän vaunuja :saint:

:D ei miehet ymmärrä tämmöstä. Mä olen sanonukki et tuo vaunu homma on ihan sama asia naiselle ku miehille jotku moottoripyörät tai koneet.
 

Yhteistyössä