auttakaa mut eroon tupakasta(tämä vaa sellasil ku lopettanu)

  • Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti
hermoraunio
pinotkaa kaikki mahdolliset konstit erittäin riippuvaisel niksit tupakan polton lopettamisee!!erittäin turha sanoa et lopetat vaa ku ei onnistu!ei o itsekuria et onnistuis,mut en mä halua enää polttaa ja aina vaa ostan uuden askin ja hermoni menetän jos tiedän et röökiä ei o ja sitä ei kuuntel kukaa =(
 
Sori että vastaan vaikka en ole lopettanut.
Lukemattomia yrityksiä takana ja seuraavalla lääkärikäynnillä aion pyytää lääkitystä. Niin monta onnistumista on niitten avulla tuttavapiirissä ollut. Tsemppiä sulle!
 
www.whyquit.com

tai Suomeksi sama:
http://niksinurkka.blogspot.com/

Perusperiaate on, että olet nikotinisti lopun elämääsi, riippuvuutesi on sairaus ja et parannu siitä koskaan, mutta silti voit elää ilman tupakointia. Lue ja mieti. Tsemppiä!
 
vieras
Kaks päivää tässä ärvistellyt ilman tupakkaa ja haluttaa kovasti :( Onneksi sain ajettua kaupan ohi,saa nähdä ónnistuuko lopetus,välillä tuntuu motivaatio olevan mullakin hukassa.Pitää vaan saada se lopetus ajatus iskostettua kunnolla päähän niin sitten löytyy se itsekurikin :)
 
vieras
3 kk nyt ilman, sitä ennen aski per päivä yli 10 vuotta. Nikotiinipurkkaa ja -tabletteja, reseptivapaita. Ja tiukka päätös ettei yhtään tupakkaa enää. Ei saa "edes maistaa". Pitää unohtaa koko tupakka.

Toistaiseksi mennyt hyvin. Tsemppiä sinullekin!
 
kc2
mä lopetin sillain että söin nikotiinipurkkaa 2 viikkoo. pureskelin sitä koko ajan niin että huonoo teki,sit vaa uutta purkkaa suuhun. näin tein parin viikon ajan,oksetti joka päivä niin kovasti ettei yksinkertasesti pystyny polttaan. ny oon ollu 2 vuotta ilman!! =)
 
Nalletar
Mä suosittelen Zybania. Kerran olen sillä tupakoinnin lopettanut. Olin monta kuukautta polttamatta, mutta alotin tyhmyyttäni uudelleen...Se lääke maksaa 150e, mutta laskin että sillä hinnalla saa 45 tupakka-askia (smart) ja jos polttaa sen askin per. päivä niin zyban tulee halvemmaksi!
 
hh
Aski per päivä, kymmenen vuotta ja yli kaksi vuotta polttamatta.
Söin pastilleja enkä pitänyt töissä minkäänmoisia taukoja, tai no ruoan söin. Tiukkaa teki, mutta kyllä se helpottaa. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä