auttakaa mun pään vaivan kans:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mitä mieltä olette, että kannattako mun avata keskustassa kauppa tai toinen vaihtoehto mitä mä halusin jo aikaisemmin on lasten nettikauppa? Mä olen miettinyt jo sen koko päivää :ashamed:
Jos keksustassa avaan jotain mä tarvitsen lainaa, mut jos netissä niin en tarvitse, hmm...

Hmmm... Itse en tiedä yrittämisestä mitään. Mutta tuo lasten nettikauppa kuullostaa riskittömämmältä vaihtoehdolta.

Mitä meinasit myydä, jos avaat liikkeen keskustassa? Ja mitä meinasit myydä jos nettikaupan avaat lapsille?

Nettikauppa ei ole kuitenkaan sidoksissa yhteen kaupunkiin, niinkuin liike.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
linkitä vähän millaisia lastenvaatteita ajattelit? =) niistä mä ainakin olisin kiinnostunut!! =)

hetki vaan se aijaa ei taas toimi, halusin näyttää esimerkki

http://www.aijaa.com/v.php?i=6027892.jpg

esimerkkiks noita juhlavaateita sekä tytöille että pojille, sekä jotain hienoja vaatteita vauvoille, mitä ei Suomessa löytyy, ainakin en ole nähnyt juuri näitä mitä haluan myydä

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Hmmm... Itse en tiedä yrittämisestä mitään. Mutta tuo lasten nettikauppa kuullostaa riskittömämmältä vaihtoehdolta.

Mitä meinasit myydä, jos avaat liikkeen keskustassa? Ja mitä meinasit myydä jos nettikaupan avaat lapsille?

Nettikauppa ei ole kuitenkaan sidoksissa yhteen kaupunkiin, niinkuin liike.

mutta keksustassa kauppa mun mielestäni silti voi mennä paremmin kun nettikauppa =)

Riittääköhän kysyntä lasten kohdalla noin "hienoihin" juhlavaatteisiin, toki riippuu vaatteen hinnasta...

Kaunis, mutta ainoa mihin osaisin oman lapsen kohdalla ajatella, olisi morsiusneitona olo...

ei pitäisi kommentoida näihin enää mitään... lastenrättinettiputiikkeja on pilvin pimein. JOS sulla on hyvä liikeidea ja hyvä paikka niin anna palaa.

mutta ota nyt herran jumala ihan asiantuntijalta selvää että mitkä ne riskit on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
linkitä vähän millaisia lastenvaatteita ajattelit? =) niistä mä ainakin olisin kiinnostunut!! =)

hetki vaan se aijaa ei taas toimi, halusin näyttää esimerkki

http://www.aijaa.com/v.php?i=6027892.jpg

esimerkkiks noita juhlavaateita sekä tytöille että pojille, sekä jotain hienoja vaatteita vauvoille, mitä ei Suomessa löytyy, ainakin en ole nähnyt juuri näitä mitä haluan myydä

noh, oletko käynyt turussa uusitähti nimisessä kaupassa?
minkä hintaisia nuo sinun tuomasi mekot olisivat ulos, kuluttajalle?
se ratkaisee aika pitkälti kannattavuuden...

Niin meinasitko myydä lastenvaatteita keskustan liikkeessä? Vai jotain muuta?

Ja puku mistä kuvan laitoit on todella kaunis :). Mikäköhän olisi moisten vaatteidein hintaluokka?

no esimerkiks jos tämä mekko nin olisi joku 49, en oikein osaa tarkaan sanoa, vauvoille on toki halvempi, niin ja keskustassa ihan nuorten vaateiden liike ajatellut, mä en oikein tiedä mitä parempi, mies ainakin jo lupasi maksaa liikestä vuokraa =)

Ja puku mistä kuvan laitoit on todella kaunis :). Mikäköhän olisi moisten vaatteidein hintaluokka?

no esimerkiks jos tämä mekko nin olisi joku 49, en oikein osaa tarkaan sanoa, vauvoille on toki halvempi, niin ja keskustassa ihan nuorten vaateiden liike ajatellut, mä en oikein tiedä mitä parempi, mies ainakin jo lupasi maksaa liikestä vuokraa =)

eli alta 20euroa sulle? oho.. aika halpa :D
mut siis ei sun liikkeen pitäminen kai voi perustua siihen et mies maksaa vuokran? :D

Pienille en tiedä menisikö kuinka paljon kuvan kaltaisia vaatteita. Etenkään jos hinta ei ole alhainen. Tai sitten jos tuo oli sieltä juhlavimmasta päästä.

Nuorten vaateliike voisi toimiakkin. Jos tarjonta on kysyntää vastaavaa ja hinta ei päätä huimaisi :).

Yhteistyössä